Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد مقابله با کرونا در ورزش دستورالعمل خود را برای بازگشایی اردوها، تمرینات و لیگ‌ها نوشته و منتظر تایید ستاد ملی مقابله با کروناست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ستاد عالی مقابله با کرونا در ورزش پس از برگزاری جلسه عصر روز دوشنبه، اطلاعیه‌ای صادر کرد. با توجه به  گزارش‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال حاضر وضعیت ۱۳۲ شهر کشورمان از نقطه نظر شیوع کرونا سفید است بر این اساس باشگاه‌های ورزشی رشته‌های انفرادی و غیر گروهی در این شهرها که ارتباط فردی زیادی در آن ورزش‌ها وجود ندارد، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مجاز هستند فعالیت خود را از روز 16 اردیبهشت ماه آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اسامی فعالیت برخی از رشته‌ها در شهرهای سفید مجاز اعلام شد و تمام باشگاه‌ها موظف هستند پیش از آغاز فعالیت در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

این موضوع در حالی مطرح شده که هنوز برنامه اردوها و تمرینات تیم‌های ملی اعلام نشده است. روز گذشته ستاد مقابله با کرونا در ورزش با حضور افشین داوری به عنوان نماینده وزارت ورزش و پیمان فخری نماینده کمیته ملی المپیک نشستی را برگزار کرد و صحبت‌های لازم مطرح شد.

ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، برای باشگاه‌های خصوصی، تیم‌های ملی و لیگ‌ها پروتکل خاص خود را نوشته و منتظر نظر ستاد ملی مبارزه با کروناست.  

در همین خصوص مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی - ورزشی در طول روز گذشته بارها صحبت‌هایی را با حریرچی معاون وزیر بهداشت داشته است. ستاد مبارزه با کرونا در ورزش دستورالعمل مربوط به بازگشایی اردوها، لیگ‌ها، تمرینات ملی و همچنین فوتبال را نوشته و در صورت تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا ابلاغ خواهد کرد.

هفته آخر اردیبهشت هم ستاد مبارزه با کرونا در ورزش نشستی را خواهد داشت تا جمع‌بندی لازم صورت بگیرد. براین اساس به نظر می‌رسد فعالیت تیم‌های ملی که اکثریت آنها در تهران برگزار می‌شود، فعلا امکان‌پذیر نیست.

به گزارش فارس، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های المپیک توکیو روز چهارشنبه نشستی را با روسای فدراسیون‌هایی که سهمیه گرفته و شانس کسب سهمیه دارند فردا برگزار می‌شود تا صحبت‌های لازم در خصوص شروع تمرینات ملی‌پوشان صورت بگیرد.

کاروان ورزشی ایران تاکنون 52 سهمیه گرفته و احتمال افزایش تعداد سهمیه‌ها وجود دارد. به دلیل شیوع ویروس کرونا بازی‌های المپیک توکیو یکسال به تعویق افتاد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت آموزش پزشکی ورزش ورزشی کرونا در ورزش مبارزه با کرونا مقابله با کرونا تیم های ملی ستاد ملی لیگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۳۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که تعدادی از افسران ارشد ارتش این رژیم قبل از شروع تحقیقات در مورد حوادث ۷ اکتبر گذشته با وکلای این تحقیقات در ارتباط هستند.

براساس گزارش النشره، این رسانه‌ی صهیونیستی اعلام کرد که انتظار استعفای هرزی هالوی، رئیس ستاد ارتش صهیونیستی در هفته‌های آینده پیش بینی می‌شود و بحث در مورد جانشین او در جریان است.

رسانه‌های صهیونیستی انتظار دارند که استعفای آهارون هالسوا، رئیس بخش اطلاعات نظامی ازتش صهیونیستی (امان) منجر به استعفای سلسله‌ای در رهبری ارتش این رژیم طی هفته‌های آتی یا پس از انجام تحقیقات داخلی طی تابستان آینده، شود. 

در این گزارش آمده است که از جمله فرماندهانی که انتظار می‌رود استعفای خود را ارائه کنند، هرزی هالیوی رئیس ستاد ارتش و امیر برام معاون او به همراه آوی روزنفلد فرمانده لشکر غزه و یارون فینکلمن فرمانده ناحیه جنوبی  هستند. 

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی همچنین فاش کرد که موج استعفا بیانگر آشفتگی بخش اطلاعاتی بوده است. براساس این گزارش، استعفای دسته جمعی این افسران ناشی از اعتراض آنها به روند عملیات و جنگ بوده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ۱۳ بهمن ماه اعلام کرد که رؤسای ستاد کل ارتش، شعبه اطلاعات نظامی ارتش، شاباک (امنیت داخلی) و فرمانده منطقه جنوبی ارتش تصمیم گرفتند به محض پایان جنگ در غزه استعفا دهند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۲۷ بهمن ماه نیز گزارش دادند، هزاران نفر از نیرو‌های پلیس این رژیم پس از عملیات ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) طوفان الاقصی به استعفا و بازنشستگی پیش از موعد تمایل پیدا کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران