Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی طلب گفت: سامانه آموزش مجازی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان، «سید علیرضا حسینی طلب» گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کارگاه های آموزشی، سامانه آموزش مجازی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان به نشانی tut.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

golestantvto.ir راه اندازی و در سایت این اداره کل به نشانی www.golestantvto.ir بارگذاری شد.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان افزود: سامانه آموزش مجازی با قابلیت جستجو در گروه آموزشی، عنوان استاندارد، نام مرکز آموزشی و نام مربی، می تواند به علاقمندان به آموزش های مهارتی کمک کند تا در این ایام تعطیلی آموزش های مهارتی را فرا بگیرند.

 

حسینی طلب تصریح کرد: تا کنون بیش از دو هزار دقیقه فیلم آموزشی تصویربرداری شده است و در حال حاضر تعداد 27 کلیپ آموزشی به مدت 500 دقیقه تهیه و تدوین شده و در این سامانه بارگذاری شده است.

 

وی همچنین گفت: کلیپ های آموزشی روزانه در این سامانه بارگذاری و به روزرسانی می شود.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسینی طلب سامانه آموزش مجازی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سامانه آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از اداره اتباع استان گلستان

معاون سازمان ملی مهاجرت در اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی گلستان حاضر و از این اداره بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که امروز پنج شنبه ۱۳ ثور انجام شد دودانگه در دیدار با مدیر کل و مسئولین قسمت های مختلف اداره کل امور اتباع استان گلستان ضمن تقدیر از تلاشهای استاندار محترم گلستان در اجرای موفق طرح سرمایه گذاری، به تشریح سیاست های سازمان ملی مهاجرت پرداخته و موضوعاتی از قبیل طرح سرمایه گذاری ، اشتغال ، دستگیری ترخیص و طرد اتباع غیرمجاز، صدور و توزیع کارت هوشمند، کارت بانکی اتباع و... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرکل اتباع خارجی گلستان گزارشی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه ساماندهی اتباع مجاز و غیرمجاز در استان ارائه نموده و اذعان داشت: برابر برنامه های ابلاغی سازمان ملی مهاجرت تمامی تلاش ما بر اجرای قوانین و دستورالعمل ها با استفاده از تمامی ظرفیت این اداره کل میباشد. 

درادامه از اردوگاه مراقبتی گرگان بازدید به عمل آمد. در بازدید از اردوگاه نیز علاوه بر تاکیید بر بازگشت موثر و با احترام اتباع خارجی غیر مجاز نیازها و تجهیزات لازم جهت تداوم روند موجود اعلام گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید از اداره اتباع استان گلستان
  • افتتاح بزرگترین دهکده آموزشی و پژوهشی گیاهان دارویی گلستان
  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان 
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • فرسودگی ۳۰ درصد مدارس گناباد
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است