Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم شهرکرد در مجلس گفت: منتخبان مجلس جدید از فضاهایی که مجالس ما در ادوار گذشته گرفتار آنها بودند و فقط به لابی‌گری‌های سیاسی منجر و فایده ای برای مردم نداشت، بپرهیزند. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

احمد راستینه منتخب مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس یازدهم شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره نشست برخی از منتخبان مجلس یازدهم در هتل اسپیناس، تحت عنوان فراکسیون زاگرس‌نشینان گفت: مجلس یازدهم باید یک مجلس انقلابی باشد و نشست‌هایی همچون هتل اسپیناس که در فضای مجازی مطرح است را زیبنده مجلس انقلابی نمیدانم و مشخص است که نسبتی با این نشستها نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این نشست تحت عنوان فراکسیون زاگرس‌نشینان برگزار شده، افزود: بهتر است منتخبان مجلس جدید وارد بازی‌های سیاسی نشوند، عدالت مرز جغرافیایی نمیشناسد و باید با عبور از فراکسیونهایی که به دنبال مرزبندی جغرافیایی هستند، به یک صدای ملی برای رفع محرومیت و توسعه عدالت برسیم.

یادداشت:راهکارهای مدیریت نقدینگی در کشور از دید منتخب مجلس یازدهممنتخب بهشهر در مجلس یازدهم :ریسک سفر به استان‌های شمالی بالاستگزارش تسنیم| مشورت به منتخبان؛ مجلس یازدهم و چالش‌های پیشِ‌رو

منتخب مردم شهرکرد در مجلس یازدهم ادامه داد: مجلس یازدهم باید از تمام موضوعاتی که می‌تواند مرزهای جغرافیایی، منطقهای و قومیتی را پررنگ کند پرهیز کند، وظیفه مجلس یازدهم این است که با یک رویکرد انقلابی و یک نگاه ملی عدالت را به سراسر کشور توسعه دهد.

راستینه با تأکید بر اینکه موضوع و محل تشکیل جلسه برخی از منتخبان، برای مجلس یازدهم مورد مناقشه است، یادآور شد: نگاه‌های صرفا منطقهای در دورههای گذشته و فراکسیونهایی که مبتنی بر قومیت و جغرافیا بوده، نتوانسته مشکل کشور را حل کند، لذا نشست اخیری که در هتل اسپیناس برگزار شده به نظر در شأن یک مجلس انقلابی نیست.

وی خاطر نشان کرد: بهتر است همکاران از این فضاها که مجالس ما در ادوار گذشته گرفتار آنها بودند و فقط به لابی‌گری‌های سیاسی منجر میشد و فایده‌ای برای مردم نداشت، بپرهیزند.

منتخب مردم شهرکرد در مجلس تصریح کرد: اینکه استان‌های همجوار که بعضا محرومیتهای مشابه دارند برای توسعه با همدیگر همفکری کنند، چندان چیز بدی نیست، اما اساسا معتقدم کلیه نمایندگان مجلس یازدهم باید یک نگاه فراگیر، ملی و انقلابی برای حل مسائل همه هموطنان داشته باشند.

وی بیان داشت: معتقدیم مجلس یازدهم باید با تمرکز بر محرومیت‌زدایی تفاوتی بین نقاط مختلف کشور لحاظ نکند و مجلس جدید باید با برنامه‌ریزی دقیق با نگاه عدالتخواهانه مشکلات همه مردم به‌ویژه مناطق کمتر توسعهیافته را حل کند.

راستینه در پایان با تأکید بر اینکه منتخبان مجلس یازدهم باید یک نگاه ملی، فرامنطقهای و فراجناحی داشته باشند و باید روحیه انقلابی برای رفع محرومیت به روحیه ملی تبدیل شود، گفت: بهتر است که منتخبان مجلس یازدهم رویکردشان را یک رویکرد انقلابی قرار دهند و از اینگونه نشستها پرهیز کنند و از طرف دیگر معتقدیم که در مجلس جدید باید تمرکز بر روی حل مسائل مردم فقیر و مستضعف جامعه‌ ای باشد که امروزه به شدت از نظر معیشتی دچار آسیب شدهاند.

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط غلامرضا تاجگرودن مجلس نمایندگان مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس نمایندگان مجلس مجلس نمایندگان مجلس منتخبان مجلس یازدهم منتخب مردم شهرکرد مجلس یازدهم مجلس جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند

حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم در کانال شخصی اش در شبکه اجتماعی ایتا نوشت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی مثل دفتر، وسیله نقلیه، عوامل دفتر، محل اسکان برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند و... را برای ایفای وظیفه نمایندگی منتخبان فراهم کند.

وی افزود: خصوصا که برخی منتخبان (به ویژه کسانی که در حال حاضر نماینده نیستند) برای حفظ استقلال خود و عدم وابستگی به کانون‌های ثروت، در ایام انتخابات بخشی از سرمایه شخصی‌شان را هزینه کرده‌اند و حتما به این امکانات نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • جنگ بر سر صندلی «شماره یک»؛ همه در برابر قالیباف!