Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:45:17 GMT

سرپرست ماشین‌سازی: شیخ‌لاری با قدرت به کارش ادامه می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۱۸۵۶

سرپرست ماشین‌سازی: شیخ‌لاری با قدرت به کارش ادامه می‌دهد

سیدمحمد علوی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: اینکه تعدادی از رسانه ها پای یک نفر غیربومی را به میان کشیده و تلاش دارند تا موجب تغییرات در کادر فنی ماشین سازی شوند، نشان می دهد که دراین زمینه دلال ها به شدت فعال شده اند، اما باشگاه ماشین سازی هرگز اجازه خودنمایی به این عده را نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: من سال ها در فوتبال تبریز و باشگاه ماشین سازی بوده ام و از بیان واقعیات پیرامونی این تیم قدیمی ترسی ندارم بر همین اساس اعلام می کنم هیچ گونه تصمیمی مبنی بر ایجاد تغییرات در کادر فنی وجود ندارد و تمام شایعات ساخته و پرداخته رسانه ها و دلالان است.

علوی احترام به پیشکسوتان و اسطوره هایی همچون شیخ لاری را لازمه توسعه و ارزشمندی ورزش دانست و ادامه داد: باید به این نیروهای بومی که عشق خدمت به جوانان و تیم های آذربایجان را دارند، احترام گذاشت.

وی با بیان اینکه کادر فنی ماشین سازی به رهبری شیخ لاری در روزهای کرونایی نیز دست از تلاش بر نداشته و برنامه های متنوعی را برای بازیکنان تدوین کرده است، گفت: در این زمینه با توجه به تعطیلی تمرینات از ۲۳ اسفند ماه، برنامه تمرینی هفتگی برای ۳۰ بازیکن تیم بزرگسال تهیه و با تقسیم بندی آنها بین اعضای کادر فنی، تمرینات  خانگی به صورت مستمر پیگیری و رصد می شود.

علوی یادآور شد: تنها بازیکن خارجی ماشین سازی نیز هم اکنون در تبریز است و تمرینات خود را به صورت انفرادی ادامه می دهد، هرچند معتقدیم این نوع تمرینات به هیچ عنوان جای تمرینات تیمی را نمی گیرد.

وی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر شروع قریب الوقوع بازی های لیگ برتر، به ایرنا، گفت: تاکنون هیچ نامه رسمی از سوی فدراسیون و سازمان لیگ در این خصوص به باشگاه ارسال و ابلاغ نشده است و این اخبار در حد گمانه زنی است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با جدایی رسول خطیبی از این سکان هدایت این تیم، روند نزولی در پیش گرفته و طی ۵ بازی با سرمربیگری شیخ لاری با وجود ارایه بازی های تهاجمی و زیبا،  تنها ۲ امتیاز کسب کرد.

این تیم با ۲۴ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی لیگ برتر فوتبال فوتبال ماشین سازی تبریز آذربایجان شرقی لیگ برتر فوتبال ماشین سازی شیخ لاری کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن یزدانی قهرمان مازندرانی و مرد ۹ مداله کشتی آزاد المپیک و جهان، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت.


بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.


بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می‌کند
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • (ویدئو) این داوطلبان با ماشین ارتش به کنکور رفتند
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • کسی که اجازه نداد جای خالی پائز احساس شود
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود