Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته وزیر بهداشت منطقه کالینینگراد روسیه، حدود ۱۰۰ پزشک و ۲۵۰ نفر از پرسنل درمانی بیمارستان‌های این منطقه، از ابتدای شیوع ویروس کرونا، از کار کردن در شرایط ایپدمی خودداری کرده‌اند. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "الکساندر کراوچینکو" وزیر بهداشت منطقه کالینینگراد روسیه شب گذشته اعلام کرد که حدود 100 پزشک و 250 نفر از پرسنل درمانی بیمارستان‌های این منطقه از ادامه کار در طول دوره مبارزه با عفونت کرونا در از کار خودداری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: «مسلماً این افراد برای این اقدام خود دلایلی دارند و من حق ندارم که آنها را محکوم کنم. در حقیقت ، 350 نفر از پرسنل درمانی خود در منطقه را بدین طریق از دست داده‌ایم و این افراد در ابتدای  شیوع بیماری کرونا، کار خود را رها کرده و حاضر به ادامه همکاری در این زمینه نشده‌اند.»

این مقام مسئول یادآور شد که تقریباً در تمامی مراکز و سازمان‌های پزشکی منطقه آلودگی پرسنل به ویروس کرونا ثبت شده است.

طبق پیش بینی وی ، در چنین شرایطی و با وجود کمبود نیروی درمانی، تعداد پزشکان مبتلا به کووید-19 در بزرگترین بیمارستان بالینی منطقه کالینینگراد که بیش از 1500 پرسنل دارد، ممکن است به رقم 95 الی 100 نفر برسد.

چند روز پیش مشخص شد که در منطقه مسکو ، یک متخصص بیهوشی در یکی از بیمارستان‌ها، به بیماری کرونا مبتلا شده است. قبل از آن هم عفونت کرونا در یک پزشک عمومی در شهر تولای روسیه تأیید شده بود. 

بر اساس اطلاعات منتشره در روز دوشنبه از سوی ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه ، در منطقه کالینینگراد تاکنون 524 مورد عفونت کرونا ثبت شده ، 114 نفر بهبود یافته و 9  بیمار هم جان باخته‌اند.

شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از 145 هزار نفر گذشتانجام بیش از 4 میلیون تست کرونا در روسیهقربانیان ویروس کرونا در مسکو به 700 نفر رسید/ابتلای 114 هزار نفر در روسیه

انتهای پیام/

 

R7535/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه" ویروس کرونا ویروس کرونای جدید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه ویروس کرونا ویروس کرونای جدید اخبار روسیه ویروس کرونا ویروس کرونای جدید منطقه کالینینگراد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: پهپاد اوکراین بر فراز منطقه بلگورود منهدم شد.

وزارت دفاع روسیه در این بیانیه اضافه کرد: تلاش کی یف برای انجام یک حمله تروریستی پهپادی بر فراز منطقه بلگورود و کورسک خنثی شد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه آمده است: پهپادی که کی یف با آن قصد حمله به منطقه بلگورود و کورسک را داشت، منهدم شد؛ تلفات جانی و خسارتی هم به بار نیامد.

وزارت دفاع روسیه پیشتر هم اعلام کرده بود که سامانه پدافند هوایی مسکو، چند پهپاد ارتش کی‌یف را در منطقه بلگورود سرنگون کرد.

ضدحملاتی که کی‌ یف ماه‌ ها درباره آن تبلیغ کرده و غربی‌ ها به شدت به آن دل بسته‌ بودند، از اوایل ژوئن پیش شروع شد؛ اما ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این ضدحملات راه به جایی نبرده و علاوه بر این، تلفات زیادی را هم روی دست رژیم کی‌ یف گذاشت.

کد خبر 6093479

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • روسیه: حمله تروریستی پهپادی بر فراز «بلگورود» خنثی شد
  • دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟
  • برنامه‌های آمریکا و اروپا برای نفوذ در قفقاز
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است