Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید نظام الدین موسوی در صفحه ی شخصی خود به کناره گیری زاکانی از نامزدی ریاست مجلس یازدهم واکنش نشان داد: "

صریح و شفاف می گویم باتوجه به شناخت نزدیک و دیرینه ام از توانمندی های فکری و اجرایی و سلامت اعتقادی و مالی دکتر زاکانی، انتخاب بنده برای ریاست مجلس بود. حالا هم که برغم شایستگی بخاطر حفظ وحدت جریان انقلاب از این عرصه کنار رفت، مطمئنم جزو ارکان مؤثر تحول در مجلس آینده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

کد خبر 4917722 مرضیه کیان

منبع: مهر

کلیدواژه: توییتر پیام توییتری سید نظام الدین موسوی صفحه اول روزنامه ها دکه روزنامه مطبوعات ایران توییتر ویروس کرونا پیام توییتری برنامه اینستاگرام اینستاگرام صفحه اول روزنامه های ورزشی حضرت خدیجه س باشگاه خبرنگاران جوان خبرگزاری ایسنا شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحه توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت : به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق های رای خواهند آمد.

او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیروهای انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج و از رسالت اصلی آن دور کرد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898774

دیگر خبرها

  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • متکی هیچ تماسی با ابوترابی برای ریاست مجلس نداشته است
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟