Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@07:07:00 GMT

در حوزه نظارت بر حسن اجرا، برنامه های تدوین شده است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۲۴۸۵

در حوزه نظارت بر حسن اجرا، برنامه های تدوین شده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه اقداماتش فرابخشی است، گفت:در حوزه تنظیم برنامه ها و نظارت بر حسن اجرا، برنامه های تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، حسن رسولی عضو شورای اسلامی شهر تهران ظهر امروز در نشست خبری مجازی خود گفت: کمیسیون برنامه و بودجه در کنار سایر کمیسیون ها در دو حوزه مقررات گذاری نظارت و اجرا مأموریت های مدیریت شهری را دنبال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این کمیسیون نقشش فرابخشی بوده و سیاست گذاری است برای مدیریت شهری و در حوزه تنظیم برنامه ها و نظارت بر حسن اجرای برنامه های تدوین شده مثل بودجه سنواتی فعالیت می کند.

رسولی افزود: مسائل مربوط به سازمان ها، موضوعات مالی و محاسباتی و نیروی انسانی که سبقه راهبردی دارد در کمیسیون برنامه و بودجه مورد بررسی قرار می گیرد. 

ادامه دارد..

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شهر تهران نشست خبری حسن رسولی رسولی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات

به گزارش خبرگزاری مهر، حلیا سادات حسینی در نشست هم اندیشی دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه که با حضور رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت بررسی ابعاد زیست محیطی و جایگاه محیط زیست شهری در زندگی روزمره شهروندان گفت: امروزه توجه به مسائل زیست محیطی در برنامه ریزی‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات توسعه در شهرها می‌تواند گامی مؤثر در جهت بهبود وضعیت محیط زیست و در نتیجه ارتقا سطح کیفیت زندگی شهروندان باشد.

حسینی از دبیران خانه‌ها و کانون‌های محیط زیست مناطق به عنوان رابطین بین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان یاد کرد.

وی در ادامه خطاب به دبیران محیط زیست مناطق ۲۲ گانه با بیان اینکه فعالیت دبیران محیط زیست به عنوان سفیران محیط زیستی در سطح مناطق می‌تواند با شناسایی چالش‌ها و معضلات محیط زیستی در سطح منطقه بسیار راهگشا باشد گفت: شما می‌توانید با تعیین راهکار مؤثر در جهت مدیریت، زمینه ساز ارتقای کیفیت محیط زیست شهری شد.

کد خبر 6090290 علی قدمی

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • تدوین سند هوش مصنوعی باید مبتنی‌بر تمدن نوین اسلامی باشد/ پیش بینی بودجه ۵ همتی برای هزینه در هوش مصنوعی
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • تحول در بودجه تولید با شاخص‌های کیفی
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود