Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی کمیته ملی المپیک گفت: پیشنهادات برای نحوه توزیع بودجه بین فدراسیون ها را جمع‌بندی می‌کنیم و سپس هیات اجرایی اعلام می‌کند این پیشنهادات اجرایی شود یا بیشتر روی آنها کار کنیم.

عبدی افتخاری، رئیس کمیسیون مدیریت و برنامه ریزی کمیته ملی المپیک در مورد تدوین شاخص‌هایی برای  نحوه تخصیص بودجه  فدراسیون‌ها به ایسنا گفت: در کمیسیون جلسه‌ای تشکیل و شاخص‌های پیشنهادی اعضا ارائه شد که این پیشنهادات را برای ارائه به هیات اجرایی، جمع بندی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه هیات اجرایی موارد را بررسی و تصمیم می‌گیرد که این شاخص‌ها برای تصویب به کمیسیون ارائه شوند یا اینکه زمان بیشتری بر روی آن کار کنیم. 

او در مورد تخصیص بودجه به فدراسیون‌های مدال و غیر مدال‌آور گفت: برای همه حوزه‌ها پیشنهادهایی شده است و قطعا فدراسیون صاحب سکو و مدال، فدراسیون‌های دارای شانس مدال و سایر فدراسیون‌ها همه به نوعی از اعتبارات کمیته ملی المپیک استفاده می‌کنند. در حال حاضر در مرحله پیشنهادات هستیم.

افتخاری در مورد به کارگیری ورزشکاران مدال آور المپیکی در کمیته ملی المپیک بیان کرد: این ورزشکاران هم شامل کسانی هستند که از قبل مدال گرفته‌اند و هم کسانی که در آینده مدال می‌گیرند. شاخص استفاده از تجربه و توانمندی مدال آوران المپیکی برای ورزش کشور است که از طرف آقای صالحی امیری پیشنهاد شد. این موضوع در جلسه کمیسیون مطرح و اعضا پیشنهادات خود را ارائه دارند که آنها را هم باید به هیات اجرایی بفرستیم. 

رییس فدراسیون اسکی  در مورد حوزه‌های به کارگیری مدال‌آوران و ظرفیت کمیته ملی المیپک برای استفاده از تعداد زیا این ورزشکاران گفت: آیین‌نامه‌ای در مورد به کارگیری مدال آوران در هیات دولت به تصویب رسیده است تا آنها جذب شوند، در نتیجه آیین‌نامه جذب آنها وجود دارد. ظرفیت جذب هم وجود دارد اما بحثی که مورد نظر آقای صالحی امیری بوده و به ما ارجاع داده این است که از توانمندی المپین‌های مدال‌آور با گذراندن دوره‌های آموزشی در ساختار ورزش کشور استفاده کنیم تا آنها برای آینده کسب تجربه کنند.

او در ادامه افزود: اصل اساسی این است که المپین هایی که تحصیلات آکادمیک دارند، دوره‌های آموزشی را ببینند و در بدنه کمیته ملی المپیک، کمیسیون‌ها و سایر قسمت‌های کاری، زمینه کسب تجربه داشته باشند. از کسانی هم که تحصیلات آکادمیک ندارند باید در حد توانشان استفاده شود. 

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در این مورد گفت: این طرح پیشنهادی آقای صالحی امیری به هیات اجرایی برای بررسی و کارکردن روی آن است به همین دلیل در ابتدای مسیر هستیم و فعلا روی این پروژه کار می‌کنیم. باید از خود المپین‌ها، پیشکسوتان و افراد صاحب دانش استفاده کنیم تا در یک پروسه زمانی تصمیم بگیریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كميته ملي المپيك بودجه کمیته ملی المپیک هیات اجرایی فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • تقویت صنایع نظامی آمریکا به هزینه اوکراین
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو