Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز شانزدهم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۹ هزار کیلو خرمای تاریخ گذشته دراصفهان سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان اظهار داشت: پلیس امنیت عمومی اصفهان طرح بازرسی از صنوف و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را با همکاری نمایندگان اداره بهداشت اجرایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در بازرسی از یک واحد صنفی توزیع خرما، ۹ هزار کیلو خرمای تاریخ گذشته کشف و از توزیع آن در بازار جلوگیری شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این زمینه واحد صنفی متخلف پلمب و یک نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ اسماعیلی خاطر نشان کرد: پلیس امنیت عمومی با هرگونه قانون شکنی در زمینه بهداشت و سلامت مردم به خصوص در دورانی که بیماری منحوس کرونا وجود دارد برخورد قاطع وقانونی می‌کند و با صنوف متخلف طبق قانون برخورد می‌شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از شهروندان خواست: هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   کوله پشتی‌هایی با ۱۱۴ کیلو تریاک در اصفهان سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین گشت زنی در اطراف ایستگاه بازرسی شهید "امامی" در تاریکی شب متوجه تردد چندین نفر شدند که دستور ایست صادر کردند.

او افزود: این افراد به دستور ایست ماموران توجهی نکردند و در تاریکی شب متواری شدند.
سرهنگ صفری بیان داشت: در بازرسی از محل ۱۱۴ کیلو تریاک که در ۲ کوله پشتی بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدراستان اصفهان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.   سارقان ۵۰۰ دستگاه تلفن همراه در اصفهان دستگیر شدند سرهنگ "حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از مغازه موبایل فروشی در شهر اصفهان، بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او افزود: پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی توسط ماموران، ۳ سارق در رابطه با این سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آن‌ها دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان نیز یک دستگاه قهوه ساز سرقتی که از شهرستان "ایذه" استان "خوزستان" سرقت کرده بودند و یک سواری زانتیای مسروقه که با پلاک جعلی تردد می‌کرد کشف شد.

سرهنگ ترکیان با اشاره به اینکه تاکنون ۲ مالباخته این پرونده شناسایی شده اند اظهار داشت: سارقان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از شهروندان خواست، با پلیس تعامل و مشارکت داشته باشند و هر گونه موضوع و اخبار مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   سرقت در "اصفهان" کشف در "بویین و میاندشت سرهنگ "علی مرشد فریدنی فرمانده انتظامی شهرستان بویین و میاندشت اظهار داشت: روز گذشته ماموران یگان امداد شهرستان "بویین و میاندشت" به یک سواری پراید که در محور "داران-الیگودرز" در حرکت بود مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

اوافزود: راننده خودرو به دستور ایست ماموران توجهی نکرد و متواری شد که ماموران وارد عمل شدند و در عملیاتی ضربتی خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در استعلام بعمل آمده مشخص این خودرو سرقتی می‌باشد و از شهر "اصفهان" به سرقته رفته است.

سرهنگ فریدنی اظهار داشت: در این عملیات ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین و میاندشت با اشاره به اینکه خودرو پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده می‌شود خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه و مجرمان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به اینگونه افراد هرگز داد نخواهد شد.   اعتراف سارق سابقه دار منزل و مغازه به ۱۷ فقره سرقت در "سمیرم سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل و مغازه در شهرستان سمیرم و شکایت مال باختگان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه‌های وقوع سرقت، با استفاده از یک سری اقدامات تخصصی هوشمندانه موفق شدند هویت اصلی فردی که در این سرقت‌ها دست داشت را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهم از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای به شمار می‌آمد اظهار داشت: سرانجام کارآگاهان با به دست آوردن اطلاعات لازم توانستند طی یک عملیات ویژه این سارق را دستگیر کنند.

مقام انتظامی بیان کرد: متهم پس از دستگیری هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدبه ناچار لب به اعتراف باز کرده و به ۱۷ فقره سرقت منزل و مغازه در شهرستان سمیرم اعتراف کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف خرما کشف مواد مخدر سرقت خودرو رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان مقام انتظامی پلیس امنیت عمومی بویین و میاندشت مراجع قضائی دستور ایست فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی جوکار در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه‌های شهرستان فیروزآباد گفت: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان فارس، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آنها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار خود (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر نمودند.

سرهنگ جوکار در پایان گفت: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

کد خبر 6093224

دیگر خبرها

  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان