Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت: طی روز‌های اخیر با توجه به بحث کرونا و بسته شدن مرز‌های کشور و فعال بودن ۲۴ ساعته مرز پرویزخان استان کرمانشاه، رفت و آمد تعداد کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی از نقاط مختلف کشور در این مرز رسمی افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: استاندار کرمانشاه به منظور بررسی وضعیت مرز پرویزخان چهارشنبه هفته گذشته وارد شهرستان قصرشیرین شد و با برگزاری نشستی در مرز با حضور کنسولگری ایران در کردستان عراق مباحث مربوط به مرز رسمی پرویزخان به خصوص سرعت دادن به بحث صادرات را بررسی کرد.

فرماندار قصرشیرین با اشاره به سرریز شدن کامیون‌های از نقاط مختلف کشور به سمت مرز رسمی پرویزخان، گفت: شلوغی مرز سبب شده کامیون‌دارن چندروزی در این مرز معطل شوند از این روز از ظرفیت پارکینگ‌های اربعین استفاده کرده‌ایم.

او ادامه داد: معطلی کامیون‌ها برای بار خشکبار مشکلی ندارد، اما موجب فاسد شدن برخی کالا‌های صادراتی که تاریخ مصرف مشخصی دارند از جمله تره‌بار شده که استاندار در بازدید از این مرز خواستار، رفع این مشکل و تسریع در روند صادرات شد.

تارتار در خصوص کار‌های انجام شده در راستای تسریع روند صادرات در مرز رسمی پرویزخان، گفت: طی نشستی که با طرف عراقی داشتیم قرار شده، برخی محدودیت‌ها برداشته شود؛ در واقع روزانه ۳۰۰ کامیون تره‌بار از این مرز صادر می‌شد که آن را به تعداد ۵۰۰ کامیون افزایش داده‌ایم تا با افزایش حجم صادرات کامیون‌داران کمتر در صف‌های طولانی معطل شوند.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات کالا مرز پرویزخان کامیون ها مرز رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین تصاویر از انفجار مرگبار کامیون در کامبوج

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901009

دیگر خبرها

  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • خشم مردمی از برداشتن حجاب یک دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا
  • توسل پلیس آمریکا به زور برای برداشتن حجاب زن مسلمان
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان
  • فیلم/ برداشتن حجاب ۴ زن مسلمان معترض در دانشگاه آریزونا
  • تراشه‌ای جدید که محدودیت‌های معلولان را رفع می‌کند (فیلم)
  • ببینید | اولین تصاویر از انفجار مرگبار کامیون در کامبوج
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است