Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:51:24 GMT

کاردار آمریکا در ژاپن: اوضاع در شرق آسیا پیچیده‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۳۴۸۳

کاردار آمریکا در ژاپن: اوضاع در شرق آسیا پیچیده‌تر می‌شود

یک دیپلمات آمریکایی می‌گوید ارتش این کشور علیرغم وجود موارد ابتلا در یک ناو هواپیمابر و پایگاه‌های آمریکایی در ژاپن، «کماکان آماده بوده و قابلیت مقابله با هر گونه اعمال خصمانه را دارد.» ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ان  اچ کی، یک مقام ارشد سفارت آمریکا در توکیو می گوید ارتش این کشور علیرغم وجود موارد ابتلا در یک ناو هواپیمابر و پایگاه های آمریکایی در ژاپن، «کماکان آماده بوده و قابلیت مقابله با هر گونه اعمال خصمانه را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

جوزف یانگ، کاردار موقت سفارت آمریکا در ژاپن، روز جمعه با ان اچ کی یک مصاحبه ویدیویی انجام داد. او گفت نیروهای آمریکایی «برای به حداقل رساندن ریسک ابتلا و شیوع، اقدام های پیشگیرانه ای» اتخاذ کرده اند و اینکه آمریکا آماده است به هر عاملی که ممکن است بخواهد در زمانی که منطقه شرق آسیا بر ویروس کرونا تمرکز شده سوء استفاده کند، واکنش نشان دهد.

یانگ معتقد است که اوضاع آسیا روز به روز نگران کننده تر می شود. او گفت فکر می کند ژاپن و آمریکا در درک این موضوع سهیم هستند که آنها برای تقویت شراکت امنیتی شان جهت واکنش به خطرات در حال تغییر و تحول باید کار بیشتری انجام دهند.

انتهای پیام/

R1036249/P/S8,87,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند

  به کزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد، در این بازی موعود بنیادی فر؛ داور بین المللی فوتبال کشورمان به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.   قضاوت بدون نقص بنیادی فر و کمک‌های ایرانی‌اش باعث شد تا کمترین چالش برای آنها در جریان این دیدار حساس شکل بگیرد.   امید‌های ژاپن با برتری یک به صفر مقابل ازبکستان توانستند به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها برسند.

دیگر خبرها

  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند