Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@17:16:14 GMT

قدردانی سازمان بهداشت جهانی از فعالیت‌های ورزش همگانی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۳۸۹۶

قدردانی سازمان بهداشت جهانی از فعالیت‌های ورزش همگانی

ایسنا/فارس رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران از فعالیت‌های ورزش‌های همگانی در دوران شیوع کروناویروس، قدردانی کرد.

سیروس پاکفطرت سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: در دوران اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تاکید بر ماندن در خانه، فدراسیون ورزش‌های همگانی و به تبع آن هیئت استان فارس با اجرای برنامه‌هایی مانند با ورزش در خانه و کلیپ‌های آموزش ورزش تا حدودی به انجام فعالیت‌های ورزشی در منزل کمک زیادی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکنون هم در حال ثبت نام برای برگزاری دوره‌های تئوری به صورت مجازی هستیم، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی مانند آموزش تغذیه و تمرینات ورزشی که قابلیت برگزاری با استفاده از ظرفیت مجازی را دارد، در دستور کار است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا باعث برگزار نشدن مجمع سالیانه هیئت برای سال گذشته شد، بیان کرد: در اولین فرصت و پس از اینکه شرایط مطلوب شد، مجمع سالیانه را برگزار می‌کنیم تا تقویم سال جدید و مبحث مالی را مورد بررسی قرار دهیم.

پاکفطرت با بیان اینکه سال ۹۸ هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس ۱۰۷ دوره مربیگری رشته‌های مختلف را برگزار کرد، افزود: ۴۹۰ برنامه پیاده روی، جشنواره، مسابقات ورزشی و گردشگری نیز در آن سال برگزار شد.

او با اشاره به شرکت تیم‌های مختلف در مسابقات کشوری، گفت: کمیته طناب زنی استان به نمایندگی از ایران موفق به شرکت در مسابقات بین المللی شدند و توانستند مقام‌های اول تا سوم را به صورت گروهی و انفرادی به دست آورند.

پاکفطرت برگزاری ۱۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در استان و دوره‌های آموزشی آشنایی خانواده‌ها با ورزش جهت جلوگیری از تنبلی فرزندان را از دیگر برنامه‌های انجام شده هیئت دانست و ابراز داشت: پیاده روی بزرگ خانوادگی که در شهر صدرا برگزار و از شبکه سه سیما نیز پخش شد از دیگر موفقیت‌های هیئت بود.

او، انعقاد هشت تفاهم نامه با دستگاه‌های مختلف، نهادها و سازمان‌ها و برگزاری شورای عالی ورزش به ریاست استاندار فارس در شش ماهه اول و دوم سال را از دیگر اقدامات هیئت در سال ۹۸ بیان کرد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با اشاره به بلاتکلیفی یک ساله فدراسیون، اضافه کرد: پیش بینی شده است تا دو ماه آینده با رسیدن شرایط مطلوب مجمع انتخاباتی فدراسیون برگزار شود.

پاکفطرت با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ کمیته و ۶۰ رشته ورزشی در هیئت ورزش‌های همگانی استان، بیان کرد: برای بازگشایی باشگاه‌ها منتظر دستورالعمل‌ها هستیم و بر اساس شنیده‌ها تسهیلاتی از طرف وزارت ورزش و جوانان به باشگاه‌ها پرداخت می‌شود. این مشکل ملی است و تنها مختص استان فارس نیست و نیازمند یک تصمیم ملی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی سازمان بهداشت جهانی وزارت ورزش فدراسیون ورزش های همگانی هیئت ورزش های همگانی استان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جشن «خیلی دخترونه» به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روزدختر با حضور بیش از ۲ هزار دختر فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت توسط شهرداری و باشگاه دختران منطقه ۲۲، فرهنگسرای تهران، سپاه ناحیه عماریاسر و مجموعه فرهنگی دریاچه خلیج فارس در دریاچه خلیج فارس برگزار می‌شود.

تجلیل از دختران نمونه، سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه و اهدای جوایز، برپایی غرفه‌های فرهنگی (نقاشی، خوشنویسی ، واقعیت مجازی ، طب سنتی، اوریگامی، گریم) از بخش‌های این‌مراسم هستند.

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در آمفی تئاتر غربی دریاچه خلیج فارس برگزار می شود.

کد خبر 6099515 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • طالبان خواستار واگذاری جایگاه افغانستان در بهداشت جهانی شد
  • طالبان خواستار دریافت کرسی در سازمان جهانی بهداشت
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد