Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:45:00 GMT

کرونا خرید اینترنتی در قم را ۸۱ درصد افزایش  داد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۴۶۹۲

کرونا خرید اینترنتی در قم را ۸۱ درصد افزایش  داد

ابوالفضل باقری منش روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترافیک خرید اینترنتی پیش از شیوع کرونا در این استان حدود هفت هزار بسته پستی بود که این رقم با رشد چشمگیر در اسفندماه ۹۸ و فروردین ۹۹ به ۱۳ هزار بسته افزایش یافته‌است.

وی با اشاره به پویش«در خانه بمانیم و اینترنتی خرید کنیم» در ایام شیوع کرونا در کشور اظهار داشت: با اجرای این پویش شاهد استقبال و همراهی خوب مردم قم از این پویش بودیم که نشان از رویکرد مردم به استفاده از خدمات غیرحضوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: درایام شیوع کرونا که سیستم حمل‌ونقل عمومی زمین‌گیر و تردد بین استانی به شدن محدود شده بود، فعالیت پست بدون تعطیلی ادامه داشت و توانست در کمترین زمان ممکن بسته‌های پستی را در سطح استان و خارج از استان به مقصد برساند.

باقری منش، ادامه داد: تمام پستچی‌های استان به دستگاه کارت خوان و سامانه امضای الکترونیکی مجهز شده‌اند که این کار در راستای توسعه خدمات پست به مردم و لازمه توسعه تجارت الکترونیکی انجام شد.

وی ادامه داد: با اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و برداشته شدن محدودیت‌های اعمال‌شده، روند نزولی خرید اینترنتی در هفته‌های اخیر را شاهد هستیم که این موضوع فرهنگ‌سازی برای خرید اینترنتی توسط مردم را نشان می‌دهد.

مدیرکل پست قم اظهار داشت: در راستای توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری، هم اکنون ۲۰ سامانه مختلف زیرمجموعه سازمان پست فعال‌شده و خدمات مختلفی را به مردم به صورت برخط ارائه می‌دهد.

ویروس کرونا موسوم به « کوید ۱۹» اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی‌ماه ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

برچسب‌ها شرکت ملی پست ایران تجارت الکترونیک قم پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست ایران تجارت الکترونیک قم شرکت ملی پست ایران تجارت الکترونیک قم خرید اینترنتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته این متهم به ۱۷ مورد سرقت از زمین‌های کشاورزی و اماکن خصوصی اعتراف کرد.


سرهنگ جواد افشاری بااشاره به فعالیت و رصد مستمر کارشناسان پلیس آگاهی این شهرستان افزود: وقوع سرقت در ایام نوروز و تعطیلات روند کاهشی داشته و همچنین در زمینه درون شهری آمار تصادفات جرحی و فوتی صفر بوده و در زمینه برون شهری آمار تصادفات جرحی ۶۶ درصد و مصدومان ۵۰ درصد کاهش داشته است.

دیگر خبرها

  • فروش اینترنتی دارو
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!