Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@17:04:30 GMT

تیم منتخب دهه 10 میلادی از نگاه کاربران وب سایت طرفداری

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۶۶۵۱

تیم منتخب دهه 10 میلادی از نگاه کاربران وب سایت طرفداری

بازیکنانی از هفت کشور مختلف در تیم منتخب دهه 10 میلادی فوتبال جهان از نگاه کاربران طرفداری قرار گرفتند.

طرفداری- پس از نظرسنجی صورت گرفته در خصوص تیم منتخب دهه گذشته میلادی، ترکیب تیم منتخب به شرح ذیل انتخاب شد:

دروازه بان: مانوئل نویر (شالکه/بایرن مونیخ - آلمان - 37% آرا)

مانوئل نویر دهه گذشته میلادی را در ترکیب شالکه 04 آغاز کرد و درخشش وی باعث شد، تیمش راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود و یک عنوان قهرمانی دی اف بی پوکال کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس راهی بایرن مونیخ شد و هفت عنوان قهرمانی بوندسلیگا، چهار قهرمانی دی اف بی پوکال، چهار قهرمانی سوپرجام آلمان، یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی سوپرجام اروپا و یک قهرمانی جام باشگاه های جهان را کسب کرد.

نویر به همراه تیم ملی آلمان عنوان قهرمانی جام جهانی 2014 و سومی جام جهانی 2010 را تجربه کرد و راهی مرحله نیمه نهایی یورو 2012 و 2016 شد. وی چهار بار در تیم منتخب سال فیفا و چهار بار در تیم منتخب سال یوفا قرار گرفت، بهترین دروازه بان جام جهانی 2014 شد و در سال 2014، در رده دوم بهترین بازیکنان سال یوفا و رده سوم توپ طلای فیفا قرار گرفت.

*جانلوییجی بوفون با کسب 33 درصد آرا نزدیک ترین فرد به نویر بود.

مدافع میانی: سرخیو راموس (رئال مادرید - اسپانیا - 60% آرا)

کاپیتان لوس بلانکوس دهه فوق العاده ای را در ترکیب رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا سپری کرد و به یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال بدل شد. کسب چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، دو لالیگا، دو کوپا دل ری، دو سوپرجام اسپانیا، سه سوپرجام اروپا، چهار جام باشگاه های جهان و قهرمانی در جام جهانی و یورو در کارنامه راموس در دهه گذشته میلادی دیده می شود.

راموس نه بار در تیم منتخب سال فیفا و هفت بار در تیم منتخب سال اروپا قرار گرفت و در تیم منتخب جام جهانی، یورو و جام کنفدراسیون ها نیز قرار گرفت تا حرف و حدیثی برای ثباتش باقی نگذارد. وی در سال 2017، پنجمین بازیکن برتر فیفا، ششمین بازیکن برتر توپ طلا و هفتمین بازیکن برتر یوفا لقب گرفت.

مدافع میانی: کارلس پویول (بارسلونا - اسپانیا - 45% آرا)

کاپیتان سابق بلوگرانا در اوایل دهه عملکرد فوق العاده ای داشت و این درخشش کوتاه مدت در اوایل دهه وی را بالاتر از سایر رقبا قرار داد. کسب یک عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، سه لالیگا، یک کوپا دل ری، یک سوپرجام اسپانیا، یک سوپرجام اروپا، یک جام باشگاه های جهان و قهرمانی در جام جهانی در کارنامه پویول در دهه گذشته میلادی دیده می شود.

پویول همچنین یک بار در تیم منتخب سال فیفا، یک بار در تیم منتخب سال اروپا و یک بار در تیم منتخب جام جهانی قرار گرفت.

*جورجو کیه لینی با کسب 35 درصد آرا نزدیک ترین فرد به راموس و پویول بود.

مدافع راست: دنی آلوز (بارسلونا/یوونتوس/پاری سن ژرمن/سائوپائولو - برزیل - 57% آرا)

دنی آلوز دهه گذشته را در ترکیب بارسلونا آغاز کرد و عملکرد درخشانش موجب شد بارها از وی به عنوان بهترین مدافع راست جهان نام برده شود. کسب دو عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، پنج لالیگا، سه کوپا دل ری، سه سوپرجام اسپانیا، دو سوپرجام اروپا، دو جام باشگاه های جهان، یک سری آ، یک کوپا ایتالیا، دو لوشامپیونه، یک جام حذفی فرانسه، یک لیگ کاپ فرانسه، دو سوپرجام فرانسه و یک حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا همراه با یوونتوس به همراه قهرمانی در جام کنفدراسیون ها و کوپا آمریکا در کارنامه آلوز در دهه گذشته میلادی دیده می شود.

آلوز همچنین هفت بار در تیم منتخب سال فیفا و سه بار در تیم منتخب سال اروپا قرار گرفت و علاوه بر حضور در تیم منتخب کوپا آمریکا و جام کنفدراسیون ها، یک بار نیز بهترین بازیکن کوپا آمریکا شد.

*فیلیپ لام با کسب 31 درصد آرا نزدیک ترین فرد به آلوز بود.

مدافع چپ: مارسلو (رئال مادرید - برزیل - 72% آرا)

مارسلو در تمامی طول دهه گذشته میلادی، عضو رئال مادرید بود و به همراه این تیم موفق به کسب چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، دو لالیگا، دو کوپا دل ری، دو سوپرجام اسپانیا، سه سوپرجام اروپا و چهار جام باشگاه های جهان شد. قهرمانی جام کنفدراسیون ها و نایب قهرمانی المپیک به همراه برزیل نیز در کارنامه وی دیده می شود.

مارسلو شش بار در تیم منتخب سال فیفا و سه بار در تیم منتخب سال اروپا قرار گرفت و در دهه گذشته در سمت چپ خط دفاعی بی رقیب بود.

*جوردی آلبا با کسب 17 درصد آرا نزدیک ترین فرد به مارسلو بود.

هافبک: آندره آ پیرلو (میلان/یوونتوس/نیویورک سیتی - ایتالیا - 56% آرا)

آندره آ پیرلو دهه گذشته را در ترکیب میلان آغاز کرد، هر چند پس از کسب یک اسکودتو و نیمکت نشینی، به صورت بازیکن آزاد راهی یوونتوس شد. کسب چهار اسکودتو، یک کوپا ایتالیا، دو سوپرجام ایتالیا و یک نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به همراه بیانکونری، عملکردی بسیار خوب محسوب می شد و سپس راهی فوتبال آمریکا شد. وی به همراه ایتالیا نایب قهرمان یورو 2012 نیز شد.

پیرلو یک بار در تیم منتخب سال یوفا، یورو و جام کنفدراسیون ها قرار گرفت و با عملکرد فوق العاده ای که داشت در طول دهه در تیم منتخب تاریخ یورو و یوونتوس نیز قرار گرفت. وی در سال 2012، چهارمین بازیکن برتر اروپا و هفتمین بازیکن برتر توپ طلای فیفا شد.

هافبک: آندرس اینیستا (بارسلونا/ویسل کوبه - اسپانیا - 56% آرا)

آندرس اینیستا در طول دهه گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب بلوگرانا و تیم ملی اسپانیا داشت و به تمامی افتخارات ممکن دست یافت. کسب دو عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، شش لالیگا، پنج کوپا دل ری، چهار سوپرجام اسپانیا، دو سوپرجام اروپا، دو جام باشگاه های جهان، یک جام حذفی ژاپن و قهرمانی در جام جهانی و یورو در کارنامه اینیستا در دهه گذشته میلادی دیده می شود.

اینیستا هشت بار در تیم منتخب سال فیفا و پنج بار در تیم منتخب سال اروپا قرار گرفت، گل تنها قهرمانی اسپانیا در جام جهانی را به ثمر رساند و در تیم های منتخب جام جهانی، یورو و جام کنفدراسیون ها نیز حضور داشت. یک بار به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا شد، در تیم منتخب تاریخ یورو جای گرفت و توپ طلای یورو و توپ نقره ای جام کنفدراسیون ها نیز در کارنامه کاری اش دیده می شود.

هافبک: ژاوی (بارسلونا/السد - اسپانیا - 51% آرا)

ژاوی نیز دهه را فوق العاده آغاز کرد. کسب دو عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، چهار لالیگا، دو کوپا دل ری، سه سوپرجام اسپانیا، یک سوپرجام اروپا، یک جام باشگاه های جهان، یک لیگ قطر، یک جام حذفی قطر، یک جام امیر قطر، یک سوپرجام قطر و قهرمانی در جام جهانی و یورو در کارنامه ژاوی در دهه گذشته میلادی دیده می شود.

ژاوی چهار بار در تیم منتخب سال فیفا و سه بار در تیم منتخب سال اروپا قرار گرفت و در تیم منتخب جام جهانی و یورو نیز قرار گرفت. او در سال 2010 و 2011 نفر سوم توپ طلا و در سال 2012 نفر چهارم شد.

*تونی کروس با کسب 39 درصد آرا نزدیک ترین فرد به پیرلو، اینیستا و ژاوی بود.

وینگر راست: لیونل مسی (بارسلونا - آرژانتین - 86% آرا)

فوق ستاره تیم ملی آرژانتین دهه فوق العاده ای را سپری کرد و خود را به عنوان یکی از بهترین های تاریخ فوتبال معرفی کرد. وی در دهه اخیر موفق به کسب دو عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، هفت لالیگا، پنج کوپا دل ری، پنج سوپرجام اسپانیا، دو سوپرجام اروپا، دو جام باشگاه های جهان، یک نایب قهرمانی جام جهانی و دو نایب قهرمانی کوپا آمریکا شده است.

9 بار حضور در تیم سال یوفا و 10 بار حضور در تیم سال فیفا، در کارنامه مسی در دهه گذشته میلادی دیده می شود. کسب پنج توپ طلا، شش کفش طلای اروپا و چهار عنوان بهترین بازیسازی به خوبی نمایانگر ارزش های وی است. همچنین نام مسی به عنوان بهترین گلزن تاریخ بارسلونا، لالیگا و تیم ملی آرژانتین و بهترین بازیکن جام جهانی 2014 دیده می شود. وی دو بار نیز بهترین بازیکن سال اروپا شد.

وینگر چپ: کریستیانو رونالدو (رئال مادرید/یوونتوس - پرتغال - 94% آرا)

فوق ستاره تیم ملی پرتغال یکی دیگر از دو مهره انکارنشدنی و فوق العاده دهه اخیر بود و نام خود را در زمره بهترین های تاریخ فوتبال قرار داد. وی در دهه اخیر موفق به کسب چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، دو لالیگا، دو کوپا دل ری، دو سوپرجام اسپانیا، دو سوپرجام اروپا، سه جام باشگاه های جهان، یک سری آ، یک سوپرجام ایتالیا، یک یورو و یک لیگ ملت های اروپا شد.

رونالدو در تمامی 10 سال گذشته در تیم منتخب سال فیفا و در تیم منتخب سال یوفا قرار گرفت. وی در تمامی 9 سال گذشته در جمع سه بازیکن برتر اروپا قرار گرفت و سه بار نیز بهترین بازیکن شد و از این لحاظ رکورددار است. چهار توپ طلا و سه کفش طلای اروپا نیز در دهه گذشته کسب کرد. دو بار در تیم منتخب یورو قرار گرفت و به عنوان بهترین گلزن تاریخ یورو در تیم منتخب تاریخ مسابقات قرار گرفت. از سویی وی به عنوان بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید، پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا نام خود را مطرح کرد.

مهاجم نوک: روبرت لواندوفسکی (لخ پوزنان/دورتموند/بایرن مونیخ - لهستان - 26% آرا)

روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی سال های درخشانی در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا سپری کرد. وی در دهه گذشته موفق به کسب یک قهرمانی لیگ لهستان، هفت قهرمانی بوندسلیگا، سه دی اف بی پوکال، چهار سوپرجام آلمان و یک نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

هشت بار بهترین بازیکن سال لهستان شد، یک بار در تیم منتخب سال اروپا جای گرفت. چهار بار آقای گل بوندسلیگا شد و به عنوان بهترین گلزن تاریخ لهستان و دومین گلزن تاریخ بایرن مونیخ نام خود را مطرح کرد.

*زلاتان ابراهیموویچ با کسب 23 درصد و لوییس سوارز با 18 درصد آرا نزدیک ترین افراد به مثلث هجومی ترکیب بودند.

مربی: پپ گواردیولا (بارسلونا/بایرن مونیخ/منچسترسیتی - اسپانیا - 37% آرا)

گواردیولا به تمامی افتخارات باشگاهی ممکن در دهه اخیر میلادی دست یافت. وی به همراه سه تیم بزرگ بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی بارها و بارها موفق به کسب عناوین مختلف داخلی و بین المللی شد. یک عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، دو لالیگا، یک کوپا دل ری، دو سوپرجام اسپانیا، دو سوپرجام اروپا، دو جام باشگاه های جهان، سه بوندسلیگا، دو دی اف بی پوکال، دو لیگ برتر، یک جام حذفی انگلیس، دو لیگ کاپ انگلیس و دو سوپرجام انگلیس در کارنامه اش در دهه اخیر دیده می شود.

گواردیولا یک بار بهترین و دو بار دومین مربی برتر سال جهان از نظر فیفا شد و رکورد کسب برد متوالی در سه لیگ معتبر لالیگا، بوندسلیگا و لیگ برتر را از آن خود نمود. وی به عنوان پنجمین مربی برتر تاریخ فوتبال از نگاه فرانس فوتبال انتخاب شد و رکورد کسب امتیاز در یک دوره لیگ برتر را از آن خود نمود.

*زین الدین زیدان با کسب 25 درصد آرا نزدیک ترین فرد به گواردیولا بود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عنوان بهترین گلزن تاریخ قهرمانی در جام جهانی دو جام باشگاه های جهان جام کنفدراسیون ها جام جهانی و یورو منتخب جام جهانی تیم منتخب دی اف بی پوکال بهترین بازیکن فوق العاده ای نایب قهرمانی دو کوپا دل ری تاریخ فوتبال قهرمانی جام رئال مادرید بایرن مونیخ کوپا آمریکا بازیکن برتر موفق به کسب دهه اخیر یک جام حذفی سه سوپرجام یک سوپرجام یک قهرمانی چهار عنوان دو لالیگا کسب چهار سال یوفا چهار بار اروپا شد سه بار تیم ملی یک نایب توپ طلا یک کوپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت گولر در رئال مادرید با درخشش در بازی گذشته تیمش کمی بهتر شده است. او در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان ۲۰۲۳ به عضویت رئال مادرید درآمد اما مصدومیت‌های پشت سر هم باعث شد او از ترکیب دور بیفتد.

پس از مدتی که او از بند مصدومیت رها شد، نتوانست اعتماد کارلو آنچلوتی را به‌دست بیاورد و تبدیل به بازیکنی نیمکت‌نشین شد. در حالی‌که شایعات زیادی در مورد جدایی او در تابستان ۲۰۲۴ به گوش می‌رسید، اما گل او برابر رئال سوسیه‌داد و سپس مصاحبه کارلو آنچلوتی که تایید کرد گولر رئال را ترک نمی‌کند، همه چیز را تغییر داد.

این ستاره ترکیه‌ای در مصاحبه جدیدی در مورد هدفش در این فصل صحبت کرد. او گفت:«ما در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم ‌و به قهرمانی در این رقابت بسیار نزدیک شده‌ایم. بدم نمی‌آید در این بازی‌ها تاثیرگذار باشم و به پیروزی و به قهرمانی تیمم کمک کنم. می‌خواهم اولین بازیکن ترکیه‌ای باشم که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.»

رئال در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایرن مونیخ برود. آنها این هفته در دور رفت در ورزشگاه آلیانز آرنا مهمان تیم مونیخی هستند.

دیگر خبرها

  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • یک بازیکن کامل از دید فرشاد پیوس؛ تکنیک مارادونای ایران و سرزنی علی دایی!