Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@22:57:09 GMT

آرایش روزانه خانم‌ها باید اینطوی باشد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۰۰۰۰

آرایش روزانه خانم‌ها باید اینطوی باشد

رویداد۲۴  آرایش روزانه به آرایشی میگویند که خانم‌ها هر روز برای بیرون رفتن انجام میدهند پس باید ساده و ملایم باشد، آرایش روزانه باید طوری باشد که سلامت پوست به خطر نیوفتد و متعادل باشد. اگر شما هم عادت دارید هر روز آرایش کنید این مطلب را از دست ندهید و تمام نکات مهم درباره آرایش روزانه را اینجا ملاحظه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از بی بی کرم‌ها استفاده کنید

برای آرایش روزانه نیازی به کرم پودر‌های با پوشش دهی بالا ندارید و باید از بی بی کرم‌ها استفاده کنید که انواع مختلفی دارند و برای پوست‌های چرب و خشک متفاوت اند. خانم‌هایی که عادت دارند هر روز آرایش کنند به هیچ وجه از کرم پودر‌های سنگین استفاده نکنند، زیرا به پوست آسیب میزنند و باعث ایجاد جوش میشوند.بیشتر بخوانید: آموزش برجسته کردن گونه با آرایش

رژگونه ملایم و کمرنگ بزنید

در آرایش روزانه همه چیز باید ملایم باشد، رژگونه‌ای انتخاب کنید که با رنگ پوست تان تناسب داشته باشد و کاملا ملایم باشد. رژگونه‌های هلویی رنگ مناسب‌ترین گزینه برایتان هستند.


آرایش چشم تان ساده باشد

در آرایش ساده و روزانه لازم نیست سایه چشم و خط چشم بزنید، کمی ریمل و مداد چشم کافیست. با یک ریمل خوب مژه هایتان را حسابی پرپشت و بلند کنید با مداد چشم خط رویش مژه از داخل را پر کنید.

رژلب مناسب انتخاب کنید

رژ لب‌ها انواع مختلفی دارند و دارای هزاران رنگ متنوع هستند، برای آرایش روزانه بهتر است سراغ رژلب‌های تیره نروید سعی کنید رژلب تان ملایم و همرنگ رژگونه‌ای که زدید باشد. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مد و زیبایی آرایش روزانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!

کارآزمایی افراد چاق و پیش دیابتی که مقدار کالری روزانه یکسانی مصرف می‌کردند- با اینکه یک گروه از برنامه رژیم فستینگ پیروی می‌کردند و گروه دیگر آزادانه غذا می‌خوردند- هیچ تفاوتی در کاهش وزن یا سایر شاخص‌های سلامتی نشان نداد.

به گزارش بهداشت نیوز، «نیسا ماروثور» سرپرست تیم تحقیق و دانشیار پزشکی در دانشکده پزشکی جانز هاپکینز، نوشت: «مصرف بیشتر کالری‌ها در اوایل روز در طول مدت زمانی ۱۰ ساعته، وزن را بیشتر از مصرف آن‌ها در اواخر روز کاهش نداد.»

محققان خاطرنشان کردند که «شواهد نشان می‌دهد که وقتی بزرگسالان مبتلا به چاقی دوره غذا خوردن خود را به ۴ تا ۱۰ ساعت محدود می‌کنند، به طور طبیعی کالری دریافتی خود را حدود ۲۰۰ تا ۵۵۰ کالری در روز کاهش می‌دهند و طی ۲ تا ۱۲ ماه وزن کم می‌کنند.».

اما اگر افراد فقط کالری روزانه خود را به همان میزان کاهش دهند، بدون اینکه برنامه غذایی خود را تغییر دهند، چه؟

کارآزمایی جدید شامل ۴۱ فرد مبتلا به چاقی و پیش دیابت بود.

شرکت کنندگان به یکی از دو رژیم غذایی اختصاص داده شدند.

بیست و یک نفر از آن‌ها فقط بین ساعت‌های ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر غذا می‌خوردند و بیشتر کالری خود را قبل از ساعت ۱۳ مصرف می‌کردند.

۲۰ شرکت‌کننده دیگر با الگوی منظم‌تری غذا خوردند، در هر زمانی بین ساعت ۸ صبح تا نیمه‌شب غذا خوردند و بیشتر کالری‌های روزانه خود را بعد از ساعت ۵ بعد از ظهر دریافت کردند.

نتیجه نهایی: محققان هاپکینز دریافتند که پس از ۱۲ هفته، تفاوت قابل توجهی در کاهش وزن بین دو گروه وجود نداشت.

افرادی که رژیم فستینگ داشتند به طور متوسط کمی بیش از ۲ کیلوگرم وزن از دست دادند، در حالی که افرادی که طبق برنامه منظم غذا می‌خوردند کمی بیشتر، حدود ۲.۵ کیلوگرم وزن کم کردند.

تیم همچنین تفاوت معنی داری در تغییرات قند خون بین دو گروه مشاهده نکرد.

نتیجه گیری: افراد چاق و پیش دیابتی ممکن است با کاهش کالری روزانه بدون پیروی از رژیم غذایی فستینگ که کالری را به همان میزان کاهش می‌دهد، وزن شأن کاهش یابد.

دیگر خبرها

  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • بارگیری روزانه ۲۰ تن برگ انگور از خلیل‌آباد
  • دومینوی آسیب‌ها با میکاپ دختربچه‌ها
  • دومینوی آسیب‌
  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر