Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@23:53:11 GMT

۷۰۰ بسته ارزاق در راستای رزمایش مواسات وهمدلی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۱۴۱۹

۷۰۰ بسته ارزاق در راستای رزمایش مواسات وهمدلی توزیع شد

نورمحمدی از توزیع۷۰۰ بسته ارزاق در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری برای کمک مومنانه به نیازمندان خبر دادوگفت: این بسته های حمایتی به همت چند کانون فرهنگی هنری مساجد ایوانکی تهیه وتوزیع شد.

«مجتبی نورمحمدی» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان، ضمن بیان اینکه کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) مسجد جامع ایوانکی شهرستان گرمسار همزمان با شیوع ویروس کرونا فعالیت خود راگسترش داد گفت: فعالیت اعضای این کانون فرهنگی هنری مسجد در کنار اقدامات گروه های جهادی و مشارکت بسیجی ها و سایر مسجدی ها موجب دستگیری از بسیاری از خانواده های نیازمند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون امام جعفرصادق (ع) ایوانکی تصریح کرد: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک مومنانه با هدف تامین نیازهای غذایی و حمایت از اقشار محروم و کم بضاعت همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه بیانات رهبری برای ایجاد کمک مومنانه موجی از همدلی را برپا کرد افزود: برگزاری رزمایش مواسات با هدف کمک به خانواده‌های آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا جلوه‌های عینی فرهنگ انفاق در دین اسلام است.

 

نورمحمدی اذعان داشت: رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه به عنوان یک کار فرهنگی و جهادی در جامعه ما جریان دارد که موجب تقویت اتحاد و همدلی نیز شده است.

 

مدیر کانون امام جعفرصادق (ع) ایوانکی همچنین به تهیه وتولید ماسک ومواد ضدعفونی توسط اعضای این کانون اشاره داشت واظهارکرد: ضدعفونی و گندزدایی مسجد و محله از دیگر اقدامات فعالان کانون در دوران کرونا است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی تولید و نشر محتوا از طریق فضای مجازی و پیام‌رسان‌ها در قالب عکس، عکس‌نوشته، اینفوگرافی ، فایل صوتی و تصویری، توزیع اقلام بهداشتی وغذایی را ازجمله اقدامات کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق (ع) ایوانکی در راستای مقابله با ویروس کرونا  برشمردوافزود: اعضای این کانون به صورت خودجوش اقدام به مقابله با این بیماری کردند.

 

نورمحمدی با بیان اینکه این فعالیت های خیرانه که به صورت گسترده با مشارکت مردم و خیران شروع شده است ادامه دارد  اظهارامیدواری کرد: خانواده های بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

 

مدیر کانون امام جعفرصادق (ع) ایوانکی با تاکید بر اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این برهه از زمان با احساس تکلیف در کنار ائمه جماعات وارکان مساجد، ترویج آموزش بهداشت، کمک به تقویت روحیه مردم ، تقویت بعد معنوی را در صدر فعالیت های خود قرار داده‌اند ادامه داد: مشارکت نسل جوان در برنامه ها بسیار بالا است.

 

وی تصریح کرد: مساجد به دلیل رعایت موازین بهداشتی بسته هستند اما اقدام های جهادی تعطیل نیست و تلاش خواهیم کرد تا کارهای پشتیبانی در زمینه مبارزه با بیماری کرونا را با همکاری فعالان کانون های مساجد انجام دهیم.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری امام جعفرصادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زندیان ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک عملیات وعده صادق اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اسرائیل باید تنبیه می‌شد و خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما شاهد اقتدار ایران اسلامی بودیم.

وی افزود: خدمت به مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و سعی می‌کنیم در مجلس در راستای رفع مشکلات مردم بیش از پیش گام برداریم.

وی ادامه داد: جلسات شورای فرهنگ عمومی باید با خروجی مناسب باشد و برنامه‌های فرهنگی با محتوای مناسب اجرا شود.

زندیان اضافه کرد: ساخت و توسعه زیر ساخت مجموعه فرهنگی اهمیت زیادی دارد و در راستای توسعه فرهنگی در این شهرستان باید تلاش کرد و خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای تجهیز کتاب خانه و فضای ساختاری این نهاد تلاش شده است.

نماینده مردم بیجار در ادامه عنوان کرد: شهرستان بیجار با وجود قدمت بالایی که دارد هتل مناسبی ندارد وبرای اسکان مسابقات ورزشی و فرهنگی با مشکل مواجه هستیم و باید در راستای ساخت این مهم تلاش کرد تا شاهد ساخت هتلی مناسب برای مردم این دیار باشیم.

وی یادآور شد: بحث حجاب و عفاف اهمیت زیادی دارد و رعایت این مهم در ادارت بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 6090067

دیگر خبرها

  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان