Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:10:19 GMT

کمک معلمان ساوه به مدافعان سلامت

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۱۴۸۰

کمک معلمان ساوه به مدافعان سلامت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، معلمان شهرستان ساوه به منظور جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا با راه اندازی کارگاه تولید ماسک در صدد کمک به مدافعان سلامت برآمده اند.

ابراهیم فراشیانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه در گفتگو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: همزمان با آغاز هفته معلم کارگاه تولید ماسک توسط فرهنگیان راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراشیانی هدف از این اقدام را تهیه ماسک برای دانش آموزان و افراد نیازمند بیان کرد و افزود: این اقدام با همکاری بسیج سازندگی آغاز شده و قرارست روزانه با کمک داوطلبانه فرهنگیان ۱۰۰۰ عدد ماسک تولید شود.

معلمان در روز‌های کرونایی که مدارس تعطیل هستند علاوه برکمک به مدافعان سلامت با بکار بردن روش‌های ابتکاری و فعالیت در سامانه آموزشی شاد، به امر آموزش دانش آموزان مشغول هستند.

بیش از ۱۴ هزار معلم در ۲۷۱۴ واحد آموزشی استان مرکزی، مشغول خدمت رسانی در سنگر مقدس تعلیم و تربیت هستند.

کرونا ویروس از اواخر بهمن ماه وارد کشور شد و ۳۱ بهمن ماه اولین موارد در استان قم مشهده شد و رووز اول اسفند ماه اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد بعد از استان قم استان مرکزی دومین استانی بود که ابتلا به کویید ۱۹ را علام کرد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا معلمان ساوه مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی فرهادی، سخنگوی آموزش و پرورش در نشست خبری اظهار کرد: قریب به ۱۶ میلیون و ۵۰۰ دانش‌آموز و اولیا در کشور داریم و بخش اعظمی از جامعه متأثر از نظام تعلیم و تربیت است و این امر وظیفه خبرنگاران است.

سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه ریشه سربلندی ایران عزیزمان در تربیت و ریشه تربیت را می‌توانیم در معلمان جستجو کنیم، ضمن تبریک هفته معلم و گرامی‌داشت مرتضی مطهری، تصریح کرد: مرتضی مطهری معلم انقلاب بود و در سایه روشنگری بینش و قدرت معلمی و مفاهیم انقلاب در اختیار جوانان قرار گرفت و از آموزه‌های ایشان هنوز بهره‌مند می‌شویم.

وی معلمی را مسئولیت سنگینی دانست، ابراز کرد: این شغل را با سایر مشاغل نمی‌توان مقایسه کرد، معلمی عشق است، شغل نیست.

فرهادی ادامه داد: آموزش و پرورش ۹۸۰ هزار نفر پرسنل کنونی دارد که در نظام رتبه‌بندی شرکت کردند و در بخش آموزش فعال هستند و کانون و اجتماع معلمان است.

سخنگوی آموزش و پرورش ابراز کرد: اعتماد عمومی به معلمان و مدرسه سرمایه گرانی است که باید سعی در حفظ آن کنیم و در گرو این سرمایه امنیت برای کشورمان بیافرینم.

وی افزود: انتخاب معلم نمومنه یک حرکت  نمادین است.این اتفاق یک قدر مطلق دقیق نیست، بلکه نسبی است و توانمندی‌هایی آن‌ها را شناسایی می‌کنیم.

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: نحوه شناسایی معلم اینگونه نیست که خود را کاندیدا کنند بلکه از طریق نظرخواهی از سایر معلمان، دانش‌آموزان و اولیا طرح نویی راه‌اندازی شد، زیرا بسیاری از معلمان از این کار معذورند و توازن معلمی، آن‌ها را محدود می‌کند؛ اما امسال این شناسایی به شکلی رقم خورد و ما به ارزیابی‌های چندگانه معلم، دانش‌آموز و اولیا ۹۳ هزار معلم در سطح مدرسه به عنوان نمونه انتخاب می‌شود.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ هزار مشاور در آموزش و پرورش جذب می شوند
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • طرح حامیم در یزد اجرا شد
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد