Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@20:44:36 GMT

شرایط اقساطی برای خرید انواع خودروهای وارداتی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۱۸۵۵

شرایط اقساطی برای خرید انواع خودروهای وارداتی آغاز شد

پرشیاخودرو در راستای توسعه فعالیت‌های خدمات خود در حوزه‌های مرتبط با خودرو و برای نخستین بار، فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی را در مجموعه عاملیت‌های خود آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پرشیاخودرو، پرشیاخودرو در راستای توسعه فعالیت‌های خود در حوزه‌های مرتبط با خودرو و برای افزایش تنوع محصولات قابل خریداری از سوی مشتریان و ایجاد بستری امن و آسان برای خرید اقساطی برترین برندهای بازار ایران، برای نخستین بار فروش اقساطی انواع خودروهای وارداتی در عاملیت‌های مجاز خود در سراسر کشور را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این طرح، بخش ویژه‌ای در مجموعه پرشیاخودرو برای عرضه اقساطی خودروهای وارداتی آغاز به کار کرده است و علاقه‌مندان می توانند از طریق مراجعه به مجموعه عاملیت‌های پرشیاخودرو نسبت به انتخاب خودرو و ثبت درخواست خرید خود اقدام کنند و در نهایت خودرو مورد نظر خود را با کارشاسی مورد تایید پرشیاخودرو و شرایط اقساطی این شرکت در اختیار بگیرند.

در این طرح انواع خودروهای وارداتی با مدل ۲۰۱۳ و بالاتر عرضه شده است و تمامی خودروها با کارشناسی مورد تایید پرشیاخودرو عرضه شده‌اند تا به این ترتیب خریداران بتوانند از سلامت خودروها اطمینان حاصل کنند. در کنار این، پرشیاخودرو شرایط اقساطی فروش خودروها را نیز برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند تا به این ترتیب خریداران خودروهای وارداتی بتوانند خریدی مطمئن و آسان را تجربه کنند.

در این طرح همچنین فروشندگان خودروها نیز می‌توانند با مراجعه به مجموعه عاملیت‌های پرشیاخودرو و یا دفتر مرکزی این شرکت، نسبت به ثبت فروش خود اقدام کنند تا در صورت نیاز شرکت و توافق با فروشنده، خودرو آن‌ها به صورت نقدی خریداری شده و به صورت اقساطی در اختیار خریداران قرار گیرد.

برای اطلاع از لیست عاملیت‌های فروش پرشیاخودرو و هماهنگی برای حضور می توانید به وبسایت پرشیاخودرو به آدرس persiakhodro.ir بخش عاملیت‌ها مراجعه کنید. به علاوه دفتر کارشناسان دفتر مرکزی پرشیاخودرو با شماره ۴۵۹۱ (کد ۰۲۱) و داخلی ۱۶۱ و ۶۹۱ و ۳۹۳ پاسخگوی شما هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرشیا خودرو خرید خودرو وارداتی انواع خودروهای وارداتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۱۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار ۱۴۰۳، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

قیمت قطعی و علی الحساب خودروهای برقی وارداتی اعلام شد | چه کسانی می توانند ثبت نام کنند؟

متقاضیان فوق می توانند طی مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام کنند.

توضیحات:

کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود.

ال۹۰ ایرانی چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ + تصویر

در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ ۴.۴۰۰.۰۰۰ تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد.

کد خبر 849649 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو خودرو - ایرانی ايران خودرو

دیگر خبرها

  • شرایط جدید خرید نقدی و اقساطی پژوپارس اعلام شد ؛ جزئیات، قیمت و زمان تحویل
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • عرضه خودروهای برقی آغاز شد
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش اولین خودرو‌های برقی از عصر امروز
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • چه کسانی خودروهای وارداتی برقی را خواهند خرید؟