Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد زاهدی گفت: فراخوان برگزاری مهرواره‌ مجازی «با عروسکم در خانه» ویژه‌ کودکان و نوجوانان در استان منتشر شد.

«جواد زاهدی» در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: مهرواره‌ مجازی «با عروسکم در خانه» ویژه کودکان و نوجوانان در آذربایجان غربی برگزار می شود.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی افزود: کودکان و نوجوانان در این جشنواره میتوانند عروسک های دست ساز خود را که در دوران قرنطینه خانگی به علت شیوع کرونا ساخته اند را در مسابقه شرکت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مهرواره استانی، تشویق به ماندن در خانه در ایام کرونایی است، تصریح کرد: حفظ نشاط در ایام در خانه ماندن و پرکردن مفید اوقات فراغت کودکان و نوجوانان نیز از دیگر اهداف این جشنواره عنوان شده است.

 

این مسئول ادامه داد: مخاطبان این مهرواره‌ استانی که به صورت مجازی برگزار می‌شود، کودکان و نوجوانان هفت تا ۱۷ سال هستند که با استفاده از ابزار موجود در خانه، عروسک‌هایی را ساخته و تصویر آن را ارسال می‌کنند.

 

زاهدی خاطرنشان کرد: این عروسک ها باید به یکی از ۲ صورت بومی و محلی یا الهام گرفته از شخصیت‌ کتاب‌ها ساخته شود.

 

وی ادامه داد: در عروسک‌های بومی و محلی استفاده از ابزارهای ساده و رعایت اصل بومی و محلی بودن عروسک و در عروسک‌های الهام گرفته از شخصیت کتاب‌ها خلاقیت در ساخت و طراحی شخصیت و استفاده از ابزارهای ساده معیار انتخاب خواهد بود.

 

گفتنی است، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به شرکت در این فراخوان می‌توانند فیلم‌های کوتاه چند ثانیه‌ای از بازی با عروسک ساخته شده توسط خودشان را به همراه سه تصویر از ابعاد متفاوت با کیفیت مناسب به همراه مشخصات کامل صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، نام شهر، کد ملی و شماره تلفن تماس از طریق پیام رسان «واتساپ» به شماره ۰۹۳۸۳۶۴۳۱۰۰ ارسال کنند.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایام کرونایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • هفته زمین پاک
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی