Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها - عملیات ساخت‌وساز سالن شش‌هزارنفری انقلاب کرج از سال ۹۰ آغاز شده اما به‌رغم تلاش‌های زیاد، زمان بهره‌برداری از آن به‌عنوان یک داستان دنباله‌دار از سوی مسئولان مختلف استانی و کشوری همچنان در حال تمدید شدن است.

این پروژه که مقرر بود ظرف سه سال به بهره‌برداری برسد با گذشت سال‌ها هنوز به ایستگاه پایانی نرسیده و تاریخ‌های زیادی برای بهره‌برداری از آن اعلام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متولیان طی دو سال اخیر وعده افتتاح آن را به دهه فجر موکول کردند ولی با گذشت هشت سال از زمان کُلنگ زنی هنوز خبری از افتتاح نیست که نیست. برای بررسی آخرین وضعیت این پروژه مهم ورزشی با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفتگو کرده‌ایم.

حسن کریمی با اشاره به اینکه تکمیل سالن شش هزار نفری انقلاب کرج نیازمند ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است، گفت: این پروژه امسال تکمیل می‌شود.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را حدود ۸۰ درصد دارد اعلام کرد و گفت: این پروژه از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند پاسخگوی برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی باشد.

سایه گرانی بر سر سالن شش هزار نفری کرج

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اشاره به تأثیر سالن شش هزار نفری انقلاب کرج در میزبانی استان البرز از مسابقات ملی و بین‌المللی، گفت: مسئولان استان البرز پیگیر افتتاح این پروژه هستند، بنا بود سال گذشته به بهره برداری برسد ولی به دلیل مشکلات اعتباری و کم لطفی پیمانکار مجبور شدیم به کارش خاتمه دهیم.

کریمی با اشاره به اینکه طی یک ماه آینده مناقصه پیمانکار جدید برگزار می‌شود، گفت: هدف ما تکمیل این پروژه ظرف شش ماه آینده است.

اما امیر غفرانی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه منتظر معرفی پیمانکار جدید از سوی وزارت خانه هستیم، گفت: کارفرمای این پروژه شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش و جوانان است.

وی با تاکید بر اینکه گزارش وضعیت این پروژه به صورت هفتگی به وزارت ورزش ارسال می‌شود، گفت: کار پیمانکار قبلی این پروژه با توجه به افزایش تعهداتش که به گرانی برخی اقلام مربوط می‌شد، متوقف شد و مقرر است همین روزها یک پیمانکار جدید کار را آغاز کند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی این پروژه حدود ۸۰ درصد است، گفت: عملیات نازک کاری باقی مانده است.

تکمیل سالن شش هزار نفری انقلاب نیازمند اعتبار ملی است

دبیر هیئت فوتبال استان البرز نیز در این رابطه به خبرنگار مهر، گفت: تکمیل این پروژه نیاز به همت استانی و اعتبار ملی دارد، سالن شش هزار نفری انقلاب کرج یک برند ملی است.

محسن عبدلی گفت: این پروژه یکی از بهترین پروژه‌های ورزشی کشور است که با افتتاح آن استان البرز می‌تواند از رویدادهای مهم ملی و حتی بین‌المللی میزبانی کند.

وی با تاکید بر اینکه افتتاح این پروژه انگیزه زیادی میان جوانان ورزش دوست ما ایجاد می‌کند، گفت: تلاش متولیان ورزش استان شاید به تنهایی کافی نباشد و نیاز است که مسئولان ارشد استان برای به سرانجام رسیدن این پروژه تلاش کنند.

دبیر هیئت ورزش استان البرز با اشاره به بازدیدهای وزیر ورزش از این پروژه، گفت: مقرر شد اعتباری ملی به این پروژه اختصاص یابد. وزیر وعده افتتاح این پروژه را به مردم داده است امیدواریم به زودی شاهد افتتاح این سالن ورزشی باشیم.

کد خبر 4909661

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن کریمی اداره ورزش و جوانان استان البرز وزارت ورزش و جوانان ورزشگاه انقلاب کرج هيئت فوتبال استان البرز ویروس کرونا شیراز بوشهر ماه مبارك رمضان ایلام شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد بیرجند کمک به نیازمندان مواسات بارش باران جهش تولید نفری انقلاب کرج بهره برداری استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال

کمتر از یک هفته بعداز واگذاری قطعی مالکیت استقلال به پتروشیمی خلیج فارس، حالا وزارت ورزش اولین دخالت را در تصمیم های این مجموعه در مورد باشگاه فروخته شده، انجام دادند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ درحالی که وزارت اقتصاد برای تغییر نام باشگاه استقلال توسط خریدار، اجبار قانونی قرار داده، معاون وزیر ورزش در واکنش به اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام استقلال گفت: «نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند.» او البته اضافه کرده که «خریداران مختارند».

از شب گذشته شایعه‌هایی درباره اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به باشگاه استقلال و حذف نام ایران منتشر شد. خبرگزاری های رسمی کشور این خبر را تایید کردند. اما روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس مالک باشگاه استقلال، چنین چیزی را رد کرد.

ساعتی بعد عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر پسوند استقلال خبر داد. نکته اینکه مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس، تایید کرد با افکار عمومی بازی کردند.

با این حال، شروین اسبقیان، معاون وزیر ورزش به یک برنامه تلویزیونی گفته «این شرکت‌ها مختار هستند که هیات مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت، چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.»

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال؛ بدون مشکل یا تنش‌زا/ قانون چه می‌گوید؟
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • اولین ملاقات سرمربی جدید با خبرنگاران: فردا ساعت ۹