Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- صبح امروز برخورد و خودروی نیمه سنگین در بزرگراه آزادگان، یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت. تاریخ انتشار: 11:31 - 17 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۵۶۹

خبرگزاری میزان -  در ساعت ۰۷:۰۱ دقیقه صبح امروز در پی برخورد دو دستگاه خودروی کامیونت و مینی بوس در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان روی پل شهید رجایی، شاهدان این حادثه در تماس با سامانه ۱۲۵ از وقوع این حادثه خبر دادند ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی‌درنگ آتش نشانان ایستگاه ۹۰، ۴۷ و گروه امداد و نجات ۶ را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن حاجی شمسایی افسر آماده منطقه ۷ عملیات در این باره اظهار کرد: یک دستگاه خودروی کامیونت به علت نامعلومی با یک دستگاه خودروی مینی بوس در وسط بزرگراه برخورد کرده بود که منجر به محبوس شدن هر دو سرنشین خودرو کامیونت شده و خودرو نیز دچار نشت روغن و گازوئیل شده بود؛ لذا آتش‌نشانان ضمن رعایت موارد ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص نجات هر دو محبوس شده راه از داخل خودرو به بیرون منتقل کرده و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: بررسی ترافیک تهران پس از قرنطینه

وی افزود: در پی معاینات انجام شده از هر دو مصدوم مشخص گردید متاسفانه یک نفر از مصدومین آقای ۵۰ ساله بود در این حادثه جان خود را از دست داده و مصدوم دیگر که آقای ۲۷ ساله بود از ناحیه سر و صورت و دست و پا به طور جدی دچار آسیب دیدگی شده بود.

شمسایی خاطرنشان کرد پس از انتقال شخص مصدوم به مراکز درمانی، آتش نشانان اقدام به ایمن سازی خودرو و پاکسازی محل حادثه کرده و پس از تحویل هر دو خودرو به عوامل پلیس راهور به عملیات خود خاتمه دادند.

 علت این حادثه توسط کارشناسان عوامل پلیس راهور اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تصادف آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم

برخورد سه دستگاه خودروی سواری در بروات و واژگونی خودرو در محور ماهان - بم ۱۴ حادثه‌دیده برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ساعت ۰۹:۳۹ و ۱۴:۳۲ امروز شنبه هشتم اردیبهشت به ترتیب در شهرستان بروات و کیلومتر ۲۳ محور ماهان - بم موجب بروز حادثه برای ۱۴ نفر شد.

در حادثه اول، برخورد خودروهای پژو ۴۰۵، پژو پارس و ام وی ام، نه نفر دچار حادثه شدند و در حادثه دوم واژگونی خودروی پژو پارس موجب مصدومیت پنج نفر شد.

کد خبر 748524

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین