Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از اتاق اصناف ایران، ابراهیم درستی در خصوص تسهیلات حمایتی به اصناف آسیب دیده از کرونا، گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون حدود سه ماه گذشته و بسیاری از اصناف و تولیدکنندگان با مشکلات متعددی مواجه هستند، مسئولان باید هرچه سریعتر پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: مقرر شده است که ۷۵ هزار میلیارد تومان  اعتبار حمایتی در بحث کرونا اختصاص یابد که ۲۵ هزار میلیارد آن مربوط به وام یک میلیون تومانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید مشخص کنند از ۵۰ هزار میلیارد تومان باقی مانده چقدر سهم اصناف است تا برای این موضوع برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم.

درستی با اشاره به اینکه در فاز اول پرداخت تسهیلات حمایتی ۱۳ رسته اصناف تسهیلات دریافت می کنند گفت: تالارهای پذیرایی، قهوه خانه ها، رستوران ها، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه از جمله این صنوف هستند. این ۱۳ رسته بیشترین ضرر را در این دوران دیده اند. ۵۵ رسته دیگر از صنوف آسیب دیده نیز در مراحل بعدی تسهیلات حمایتی را دریافت خواهند نمود.

نائب رئیس اول اتاق اصناف تهران افزود: به کارگاهایی که حق بیمه اسفند و فروردین و اردیبهشت را پرداخت کرده باشد تسهیلات تعلق می‌گیرد. به واحدهای صنفی که دارای کد کارگاهی نیستند نیز در مراحل بعد با شرایط اعلامی تسهیلات تعلق خواهد گرفت.

نماینده وزیر صمت در اصناف کشور گفت: طبق اعلام وزارت کار تا ۲۰ اردیبهشت میزان پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا مشخص می‌شود.

وی تاکید کرد: دولت در پرداخت تسهیلات و عمل به وعده‌های داده شده باید سرعت به کار دهد، تا اعتماد اصناف حفظ گردد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دولت رستوران ها قهوه برنامه ریزی اتاق بازرگانی ایران پرداخت تسهیلات آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم