Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قاتل کودک چهارساله اهوازی که خانواده او در فروردین ماه سال ۹۴ به استان گلستان سفر کرده بودند، صبح امروز در زندان گنبد کاووس به دار مجازات آویخته شد. تاریخ انتشار: 12:17 - 17 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۵۹۷

خبرگزاری میزان - قاتل کودک چهارساله اهوازی صبح امروز در زندان گنبد کاووس به دار مجازات آویخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۱۴ فرودین سال ۱۳۹۴ بود که خبر گم شدن کودک چهار ساله خانواده اهوازی موجی از نگرانی و همراهی مردم استان گلستان برای یافتن این کودک را در فضای خبری استان گلستان به راه انداخت.

چند روز بعد، در روز ۲۱ فروردین همان سال پیکر بی جان این کودک توسط چوپانان در نوار مرزی ایران و ترکمنستان پیدا و همه امید‌ها برای زنده پیدا کردن این کودک و بازگشت او به آغوش خانواده اش که مهمان نوروزی استان گلستان بودند به یاس تبدیل شد.   بیشتر بخوانید: حکم قصاص قاتل طفل ۶ ساله اجرا شد عاملان دو جنایت هولناک در مشهد به دار مجازات آویخته شدند تحقیقات و سرنخ‌ها قاضی پرونده را به قاتل این کودک بی گناه رساند فردی که اطراف بازارچه مرزی اینچه سکونت داشت.

قاتل در مراحل بازجویی و تحقیقات اعلام کرده بود هنگامی که در ورودی بازارچه ایستاد بود متوجه این کودک شد و با بردن او به منطقه‌ای نزدیک مرز ایران و ترکمنستان، پس از کشتن کودک و تجاوز به او، پیکر بی جانش را در همان نقطه رها کرد.

با درخواست خانواده کودک، حکم قصاص قاتل صادر و پس از تایید در دیوان عالی کشور، صبح امروز در زندان گنبد کاووس به دار مجازات آویخته شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قاتل زندان قصاص قاتل قتل دار مجازات آویخته شد زندان گنبد کاووس استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد

رئیس کل دادگستری استان سمنان از تأئید حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی (محمود رضا جعفر آقایی) در دیوان عالی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: شهریورماه سال گذشته آخرین مظنون به قتل وکیل شاهرودی در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و مظنون دستگیر شده به قتل مرحوم محمودرضا جعفر آقایی اعتراف و در جریان مراحل رسیدگی پرونده برای رسیدگی به اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان بیان کرد: در نهایت دیوان عالی کشور با رد اعتراض و فرجام خواهی مباشر، آمر و معاونان در قتل، دادنامه صادره از شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان سمنان مستقر در شاهرود را عیناً تایید و ابرام کرد.

وی تصریح کرد: مباشر قتل به قصاص و معاونین به تحمل ۲۵ سال حبس محکوم شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری در خاتمه تاکید کرد: دستگاه قضایی استان سمنان در مسیر حفظ و اجرای نظم عمومی در جامعه بدون مماشات، عبرت‌آموز و البته بازدارنده رفتار می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکمن‌های گلستان غرق در شادی؛ یسنا در آغوش مادر آرام گرفت
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا
  • ماجرای مفقود شدن «یسنای» ۴ ساله در گلستان
  • کودک چهار ساله که هنگام رفتن به مزرعه ناپدید شده/ این عکس‌ها متعلق به یسنا است
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • حوزه انتخابیه گنبد کاووس
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس در گنبد آغاز شد