Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@17:19:41 GMT

نقش کارگران در حوزه فرهنگ شهري

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۴۸۷۵

نقش کارگران در حوزه فرهنگ شهري

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه 22 گفت: از آنجایی که کارگران در اولین سطح مواجهه با شهروندان هستند  به راحتی می توانند موارد مورد نظر مدیریت شهری را به شهروندان انتقال دهند و با انجام این مهم، در حوزه فرهنگ شهری گام بزرگی برداشته خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی منطقه22، مراسم روز کارگر با حضور محسن صیدی، معاون نیروی انسانی کارگری و قراردادی اداره کل منابع انسانی شهرداری تهران، علی نوذرپور شهردار منطقه22، اعضای شورای کار شهرداری تهران و جمعی از کارگران همکار منطقه در ساختمان اصلی شهرداری منطقه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه 22 در این مراسم ضمن تبریک روز کارگر و قدردانی از زحمات شبانه روزی کارگران،طی سخنانی گفت: شما کارگران بزرگترین وظیفه شهرداری را انجام می دهید و تمیزی شهر و منطقه آینه کار شماست.
نوذرپور در ادامه افزود: شما کارگران در اولین سطح مواجهه با شهروندان هستید و اگر ما بتوانیم موارد مورد نظر مدیریت شهری را به شما آموزش دهیم و شما نیز آنها را به شهروندان انتقال دهید، توانسته ایم در حوزه فرهنگ شهری گام بزرگی برداریم.
 شهردار منطقه 22 در راستای بهبود وضع معیشت کارگران، تصریح کرد: کارگران طبق بند 6 مصوبه شورای عالی کار در سال 1399، باید همانند کارمندان از مزایای حق جذب، شرایط محیط کار، کمک هزینه مسکن و ... بهرمند شوند.
او با اشاره به اینکه کارگران 137 باید جزء مشاغل سخت و زیان‌آور قرار گیرند، ادامه داد: برای بالا بردن انگیزه در بین کارگران، بهتر است "تجمیع بیمه های خدمات رسان" شکل بگیرد تا جبرانی در زمینه خدمات خدمت  برای کارگران شود.
نوذرپور بر انجام تمهیداتی برای پایه سنوات کارگران تبدیل وضعیت داده شده از شرکت هادیان شهر به شرکت خدمات اداری شهر تاکید کرد و گفت: اجرای طرح طبقه بندی کارگران شرکت هادیان شهر، تبدیل وضعیت کارکنان شرکت هادیان شهر به شرکت خدمات اداری شهر، کمک هزینه دندانپزشکی در مراکز شرکت شهرسالم برای کارگران، ارتقاء گروه کارکنان شرکت هادیان شهر و ... از مجموعه اقدامات خوب انجام شده اداره کل منابع انسانی بوده است که جای قدردانی دارد و امیداریم که به صورت مستمر صورت پذیرد.
شهردار منطقه 22 در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس به کارگران همکار منطقه به گفت و گو با کارگران درباره مشکلات و موضوعاتشان پرداخت.
 
قدردان خدمات مدیریت شهری منطقه22 به کارگران در این روزهای سخت هستیم
در ادامه این مراسم محسن صیدی، معاون نیروی انسانی کارگری و قراردادی اداره کل منابع انسانی شهرداری تهران طی سخنانی گفت: از شما کارگران که در این روزها در خط مقدم مبارزه با  ویروس کرونا  بودید قدردانی می کنم چراکه بدون هیچ چشمداشتی و بدون حتی لحظه ای درنگ مشغول خدمت رسانی هستید.
صیدی با اشاره به اینکه در این روزها بسیاری از کارکنان ساعات کاریشان کمتر شد است، افزود: اما در مقابل وظایف کارگران شهرداری تهران در این ایام دوبرابر شده و حتی ایام تعطیل هم سرکار هستند و امیدوارم بتوانیم با توجه به منابع، تمهیدات بیشتری برای آنان در نظر بگیریم.
وی از خدمات رفاهی و بهداشتی مدیریت شهری منطقه22 که در این روزهای سخت در اختیار کارگران قرار داده است، تشکر کرد و افزود:  قطعا تلاش دلسوزانه مدیریت شهری منطقه در این شرایط بحرانی در اذهان شهروندان باقی خواهند ماند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نقش کارگران شهردار منطقه 22 شهرداری تهران مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به تلاش ۲۴ ساعته این سازمان در حوادث شهری گفت: روزهای گذشته و در پی بارش‌های شدید، ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌منظور دفع آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر بزرگراه‌ها و زیر گذرها به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان بوده است.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌عنوان یکی از بازوهای خدمات شهری همواره در بحران‌های طبیعی یاری‌رسان شهروندان بوده است.

وی افزود: روزهای گذشته و در پی بارش‌های شدید، ماشین‌آلات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان به‌منظور دفع آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی معابر بزرگراه‌ها و زیر گذرها به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان بوده است.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ادامه داد: در همین راستا تعداد چهار دستگاه لودر چهار دستگاه جرثقیل، ۲۰ دستگاه تانکر، دو دستگاه خودمکنده، ۲۰ دستگاه کامیون، ۵ دستگاه بیل‌بکو و یک دستگاه بیل ۹۱۲ به‌منظور رفع آب‌گرفتگی زیرگذر شهر رویاها، سیل بند سپاهان شهر، پل زندان، فلکه قوچانی، زیرگذر خیابان جی، اتوبان شهید آقابابایی و دیگر معابر شهری مشغول به‌کار بوده‌اند.

کد خبر 750803

دیگر خبرها

  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیر بومی با همکاری استارتاپ‌ها
  • در حوزه تخلفات شهری بیش از ۱۱۳۷ مورد تخریب و جمع‌آوری صورت گرفت
  • رویدادهای فرهنگی برای «خرم‌آباد»
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد