Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:25:28 GMT

نخستین جشنواره رسانه «نسیم قدر» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۶۷۸۰

نخستین جشنواره رسانه «نسیم قدر» برگزار می شود

زارع از تداوم برنامه های فرهنگی قرآنی مجازی با هدف جلوگیری از شیوع کرونا خبرداد و گفت: علاقه مندان به شرکت در جشنواره رسانه «نسیم قدر» آثار خود را تا پایان ماه رمضان از طریق واتساپ، سروش و تلگرام به شماره ۰۹۳۵۴۶۲۹۵۶۴ارسال نمایند.

«عباس زارع»  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و تأکید مراجع ذی‎صلاح مبنی بر عدم برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی که موجب تجمع می‌شود،  نخستین جشنواره مجازی «نسیم قدر» به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و همکاری مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گنجینه نور در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه دبیرخانه مجازی این جشنواره تاپایان ماه مبارک رمضان در 5حوزه، 14بخش و 30 رشته آثار اقشار مختلف مردم را جمع آوری و داوری می کند، گفت: برای برگزاری نخستین جشنواره مجازی رسانه یکی از حوزه های مختلف جشنواره «نسیم قدر» ویژه ماه مبارک رمضان از همراهی و همکاری مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت گنجینه نور و حوزه هنری مازندران بهره مند شدیم.

 

وی انتخاب صفحات برتر شبکه های مجازی، انتخاب کانال های برتر شبکه های مجازی و ساخت نماهنگ تصویری و پادکست صوتی را رشته هایا ین جشنواره اعلام کرد و افزود: شرکت کنندگان در رشته های مرتبط با انتخاب صفحه برتر شبکه های مجازی باید آدرس صفحه مجازی خود را با ذکر مشخصات کامل پدیدآورنده یا مدیر شبکه به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال نمایند.

 

زارع با بیان اینکه شرکت کنندگان در بخش ساخت نماهنگ یا پادکست صوتی باید آثار صوتی یا تصویری خود را با کیفیت مناسب به مدت 2دقیقه و تا سقف 20مگابایت به تعداد حداکثر 3اثر به دبیرخانه مجازی جشنواره ارسال نمایند، ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره رسانه «نسیم قدر» آثار خود را تا پایان ماه رمضان از طریق واتساپ، سروش و تلگرام به شماره 09354629564ارسال نمایند.

 

زارع  درخصوص تقویم اجرایی این جشنواره اظهار کرد: آثار رسیده به این جشنواره در 2بازه زمانی 20و31خرداد ماه سال جاری داوری می شوند.

 

وی خاطرنشان شد: برترین های این جشنواره تیرماه امسال همزمان با دهه کرامت معرفی ومورد تجلیل قرار می گیرند.

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: عباس زارع پادکست صوتی کرونا شبکه های اجتماعی ماه رمضان نسیم قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این جشنواره که به همت شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، ۴۰ شرکت کننده محصولات خانگی خود را ارایه دادند.

غذا‌های ارائه شده در این جشنواره شامل غذای سنتی و محلی، فست فود خانگی و شیرینی بود.

در حاشیه این جشنواره، مسابقه نقاشی هم برای کودکان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • پایان داوری آثار نخستین جشنواره هنری «گنجینه مِهر»
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج