Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تعیین مهلت یکماهه اجرای آرای کمیسیون ماده 5 شهرهای بجنورد و اسفراین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، روزبه دادجو گفت: با توجه به اینکه طرح تفصیلی شهرهای بجنورد و اسفراین در دست تهیه می باشد، کلیه مالکینی که دارای آرای کمیسیون ماده پنج مانند تغییرکاربری، نقشه تفکیکی یا اصلاح گذربندی می باشند اما تا کنون نسبت به انجام تعهدات با شهرداری اقدام ننموده اند بایستی حداکثر ظرف مدت یک ماه جهت تعیین تکلیف رای صادره ملک خود نسبت به انجام تعهدات با شهرداری اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: چنانچه مالکی نسبت به اجرایی نمودن مفاد رای کمیسیون ماده پنج طی مهلت تعیین شده اقدام ننماید، با توجه به اینکه طرح های مذکور در مرحله تصویب نهایی می باشند، این اداره کل مسولیتی در خصوص عدم اعمال آرای صادره در نقشه مصوب طرح تفصیلی نخواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیسیون ماده 5 کمیسیون ماده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان نسبت به دوره آماری شش درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد همچنان با کمبود بارندگی به نسبت دراز مدت مواجه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در هفته دوم اردیبهشت نرمال و هفته‌های سوم و چهارم بیش از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

هاشمی انجام محلول‌پاشی زمین‌های زراعی را در صورت شرایط جوی مساعد مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسافران، دامداران و خودروها از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 748663

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • ‌ ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان_ قزوین‌ آسفالت شد
  • اعطای سیاست‌های تأمین تجهیزات پزشکی در نیمه دوم سال