Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:01:41 GMT

مواد ضدعفونی کننده، دشمن جهانی کووید ۱۹

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۰۶۵۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت 128 MB

بیماری کووید ۱۹ حدود سه  ماه است که  در جهان به مرحله پاندمی یا فراگیری رسیده است. ویروسی با  یک ساختار بی‌جان اما خطرناک. همزمان با ورود این ویروس، ژل‌ها و محلول‌های ضدعفونی‌کننده، تبدیل به بهترین ماده برای غیرفعال کردن این ویروس در کل دنیا شدند. در این گزارش تلاش شده است به پروسه تولید، قیمت‌گذاری و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده، ژل‌ها، محلول‌ها و همچنین میزان دسترسی مردم به آنها پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر بیش از  ۲۲  شرکت دارویی در کشور، با کیفیت و استاندارد جهانی، تولیدکنندۀ مواد ضدعفونی‌کننده برای مصارف غیربیمارستانی‌اند.

تولید و مصرف مواد ضد‌عفونی‌کننده برچسب‌ها ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی اقتصاد کرونا پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن پرونده | پیشنهادهایی برای پیشگیری از کرونا مجله تصویری کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی اقتصاد کرونا ویروس کرونا فاصله گذاری اجتماعی اقتصاد کرونا ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن

منابع خبری اعلام کردند ۶ نفر به اتهام پنهان کردن مواد مخدر در محموله‌های ماشین‌آلات وارداتی و قاچاق این مواد از مکزیک به ژاپن دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این منابع می‌گویند مقامات گمرک مواد محرک را در غلتک‌های تسمه نقاله کوچک وارداتی در فرودگاه بین‌المللی ناریتا پیدا کردند.

این ۶ نفر شامل یکی از اعضای ارشد یک باند یاکوزا وابسته به سندیکای سومیوشی‌کای هستند.

منابع تحقیقاتی می‌گویند بازداشت‌شدگان در ژوئن گذشته هم حدود ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر محرک را برای مقاصد تجاری قاچاق کرده‌اند.

به گفته پلیس، ارزش خیابانی این محموله قاچاق ۹۴۰ میلیون یِن است.

بنابر گزارش شبکه تلویزیونی ان اچ کی، بازرسان به دخالت یک کارتل مواد مخدر مکزیکی در این نقل و انتقال مشکوک هستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طالبان: مواد مخدر از برخی کشورها وارد افغانستان می‌شود! شیوع مصرف ماده مخدر چینی «فرانکشتاین» در آمریکا که فرد را به زامبی تبدیل می کند کشور همسایه ایران تولیدکننده عمده «شیشه» شد

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد
  • ایران به جایگاه خود در کدکس کشاورزی باز می گردد
  • ایران خواستار بازگشت به جایگاه قبلی خود در اجلاس جهانی کدکس شد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن