Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: از نیمه شعبان تا کنون توزیع 127 هزار 264 بسته معیشتی در شهرستان های استان انجام شده است؛ پیش بینی این است که تا نیمه ماه مبارک رمضان 70 هزار بسته معیشتی دیگر در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن عجمی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز با تبریک سالروز تشکیل بسیج سازندگی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در سال 1396 فرمودند که ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم نتوانست این کشور را به سامان برسانیم و بایستی روحیه کار جهادی در کشور ترویج پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه اصفهان تصریح کرد: فعالیت بسیجیان در بسیج سازندگی جلوه ای از برکات انقلاب بوده است که با حرکت هایی چون فعالیت های جهادی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در قالب کمک به مردم نمایان شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان عنوان کرد: بعد از گذشت  20 سال از تشکیل بسیج سازندگی شاهد حضور با صلابت، آگاهانه، ایثارگرانه و مخلصانه بچه های جهادگر بسیجی هستیم که در عرصه های مختلف مانند اقتصاد مقاومتی، اردوهای جهادی  و کمک های همه جانبه به سیل زدگان و زلزله زدگان حاضر بوده و امروز هم با شیوع بیماری کرونا شاهد مجاهدت های جهادگران بسیجی هستیم، که این مجاهدت های بسیجیان قابل ستایش است.

عجمی در ادامه عنوان کرد: اقدام ارزشمند و به موقع نیروهای جهادی که در نواحی مقاومت، اقشار بسیج و گروهای جهادی حاضر شدند و از اول مبارزه با بیماری کرونا در ضد عفونی معابر، مساجد، مراکز فرهنگی و منازل مردم فعالیت کردند، نیز یکی دیگر از اقدامات انجام گرفته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان گفت: همچنین بسیجیان برای مردم آموزش چهره به چهره داشته و مردم را در جهت مبارزه بهتر با این بیماری توجیه کردند؛ همچنین ایجاد کارگاه های تولید ماسک، دستکش و لباس های بیمارستانی یک گام بسیار خوب است که در مجموعه بسیج برداشته شد.

وی اذعان کرد: در این مدت توانستیم 525 کارگاه تولید ماسک را فعال کنیم که این موضوع بسیار مهم و تاثیر گذار و یک گام موثر برای نزدیک شدن  قیمت ماسک به قیمت واقعی  بود؛ ماسک های سه لایه پارچه ای که در بازار با قیمت بالای 20 هزار توامان به فروش می رسید، بسیج با قیمت 2 هزار 200 تا 300 آن را عرضه کرد.

وی ادامه داد: توانستیم با این اقدام بیشتر از 4 میلیون ماسک در استان تولید کنیم و همچنین در طرح غربالگری بسیج وارد و به مجموعه دولت و وزارت بهداشت کمک کرد.

مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان بیان کرد: روزی که بسیج به طرح غربالگری وارد شد 10 تا 20 درصد کل استان غربالگری شده بود که با حضور بسیج و با همتی که وزارت بهداشت بواسطه بچه های بسیج پیدا کرد، توانستیم عدد غربالگری را به بالای 90 درصد برسانیم که این در کل کشور بی نظیر است.

عجمی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز بسیج رزمایش مواسات و کمک مومنانه را دنبال می کند، که این حرکت قابل تحسین بوده که در بسیج در حال انجام است.

وی گفت: در این رزمایش بسیج سه هدف را دنبال می کرد، که هدف اول شناسایی نیازمندان  و هدف دوم تامین اقلام و بسته های معیشتی  و در آخر نیز هدف سوم تحویل این اقلام به نیازمندان بود.

حسن عجمی عنوان کرد: با تلاش و کار خوب معاونت اجتماعی استان و مشارکت اجتماعی نواحی برای شناسایی نیازمندان سامانه ای در بسیج راه اندازی شد و با رصدی که انجام دادند، نیازمندان واقعی شناسایی شدند، برخی از این نیازمندان از قبل و برخی نیز بواسطه کرونا نیازمند شده بودند؛ که به این نیازمندان بسته های معیشتی تحویل شد.

فرمانده بسیج سازندگی استان اصفهان اذعان کرد: در حال حاضر بسته های معیشتی در سه مرحله داده شده است؛ قبل از آغاز رزمایش تا نیمه شعبان که 173 هزار 641 بسته معیشتی به نیازمندان تحویل شد.

عجمی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان اظهار کرد: از نیمه شعبان تا کنون توزیع 127 هزار 264 بسته معیشتی در شهرستان های استان انجام شده است؛ پیش بینی این است که تا نیمه ماه مبارک رمضان 70 هزار بسته معیشتی دیگر در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

دبیر رزمایش مواسات و کمک مومنانه اصفهان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام بنیاد مستضعفان کمک های را انجام که بسیج در جهت کمک به این ستاد گام های بسیار خوب برداشته و کمک کرد این ستاد بتواند تقسیم کمک ها را در منطقه داشته باشد.

حسن عجمی گفت: روز شنبه مصادف با ولادت کریم اهل بیت امام حسن(ع) برنامه ای در گلستان شهدا انجام خواهد شد و حرکت بزرگ که در نیمه ماه مبارک رمضان انجام می شود و همچنین از طرفی بسته های معیشتی تا پنجشنبه تقدیم نواحی مقاومت در شهرستان ها خواهد شد.

عجمی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم در روز ولادت امام حسن مجتبی(ع)، بسته های معیشتی که هدیه این امام بزرگوار است، را تحویل نیازمندان دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج سازندگی استان اصفهان بسته های معیشتی بسته معیشتی نیمه شعبان نیمه ماه تا نیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمدترکمانه با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی های دقیق و بررسی های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده ها جبران خواهد شد.

وی افزود: همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده و ۳ هزار پتو و ۸۰ هزار موکت توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

به گفته وی، وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان