Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم وهابی ملی پوش شمشیربازی اسلحه فلوره کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: حدود ۱۴ سال است که ورزش شمشیربازی را شروع کرده ام. پیش از شمشیربازی، ورزش های رزمی و تنیس روی میز بازی می‌کردم. خواهرانم قبل از من وارد رشته شمشیربازی شده بودند و با اصرار آن‌ها علی رغم اینکه علاقه‌ای به این رشته نداشتم وارد شمشیربازی در اسلحه فلوره شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی وارد این رشته شدم واقعا به شمشیربازی علاقه‌مند شدم.

او افزود: بعد از ورود به شمشیربازی صاحب مقام‌های کشوری زیادی شدم و به عضویت تیم ملی در آمدم. حدود ۱۰ سال است که عضو تیم ملی هستمذ و در این مدت هر سال مقام کشوری را کسب کرده ام. یک مدت طولانی رنکینگ یک کشور بودم و اکنون نیز در جایگاه سوم ایران قرار گرفته ام.

وهابی ادامه داد: ۴ سال است که در شهرستان شوشتر استان خوزستان زندگی می‌کنم و حدود ۲ سال است که در تیم‌های خوزستانی حضور دارم. صاحب ۲ فرزند هستم، ورزش حرفه‌ای در کنار بچه داری مقداری سخت است، ولی سختی‌های بیشتر از این نیز در مسیرم بود، به عنوان مثال نبود حمایت‌ها و یک سری بی توجهی‌ها از جانب فدراسیون بیشتر از بچه داری برایم سخت بود. فرزند داشتن خیلی نمی‌تواند مانع پیشرفت ورزشکار شود.

او با اشاره به مربیگری خود در این رشته گفت: خرمشهر تنها سالن فعال در خوزستان است سال گذشته ۲ روز در هفته از شوشتر تا خرمشهر برای مربیگری می‌رفتم، چون علاقه داشتم این کار را انجام می‌دادم. مدتی در آنجا مشغول بودم تا اینکه قرار شد خرمشهر زیر نظر منطقه آزاد قرار بگیرد و از خوزستان جدا شود. چون حمایت مالی صورت نمی‌گرفت و هیئت شمشیربازی خرمشهر نیز قرار بود از خوزستان جدا شود به مربیگری در این شهر نتوانستم ادامه بدهم.

ملی پوش اسلحه فلوره گفت: در حال حاضر تصمبم دارم به ورزش حرفه ای خود ادامه دهم و در تمرینات آموزش های بیشتری ببینم تا زمانی که به عنوان مربی فعالیت کنم بتوانم برای شاگردانم مفید تر واقع شوم.

او با اشاره به لغو اردو‌ها ادامه داد: برای مسابقات زون آسیا در اردو حضور داشتم، قرار بود یک نفر از ۵ نفر از اعضای تیم فلوره برای مسابقات انتخاب شود.به خاطر شیوع ویروس کرونا اردوها و مسابقات لغو شد. برای مسابقات آسیایی نیز طبق صحبت‌های رئیس فدراسیون شمشیربازی، به دلیل شرایط مالی به این رقابت ها اعزام نمی شویم.

ملی پوش اسلحه فلوره افزود: اکنون در خانه ورزش می‌کنم، ولی با توجه به این که در ماه مبارک رمضان قرار داریم مقداری برنامه هایم پیچیده شده است. حدود ۲ ساعت بعد از افطار تمرین می‌کنم. گاهی با وزنه و گاهی نیز تمرین‌های شمشیربازی را تا جایی که امکان داشته باشد انجام می‌دهم اما کیفیت تمرین هایم نسبت به  زمان اردو پایین‌تر آمده است.

وهابی گفت: تعویق زمان مسابقات اتفاق بدی بود، چون در مسیر خوبی قرار داشتم و از آمادگی بالایی برخوردار بودم. امیدوارم زودتر این مشکل برطرف شود تا ما به آمادگی قبلی خود برسیم.

وهابی گفت :از کادر درمان بسیار تشکر می‌کنم که در این مدت شرایط بدی را تحمل کردند. از مردم می‌خواهم تمامی اصول بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون شمشیربازی اخبار ورزشی اسلحه فلوره ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال