Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@23:52:18 GMT

تصادف مینی‌بوس در قم ۱۱ مجروح برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۱۸۸۵

تصادف مینی‌بوس در قم ۱۱ مجروح برجا گذاشت

سرهنگ مختار پناهی عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اضافه کرد: این حادثه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر امروز رخ‌داده و خوشبختانه خسارت چندانی نداشته است.

وی با اشاره به علت این تصادف افزود: تلاش خودرو سواری سمند برای سبقت و تغییر ناگهانی این وسیله نقلیه علت وقوع این تصادف بود.

پناهی عنوان کرد: بعد از این وضعیت مینی‌بوس به‌صورت آهسته در کنار گارد ریل به وضعیت نیمه واژگون درمی‌آید ولی به مسافران آن صدمه شدیدی وارد نشده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس‌راه استان قم گفت: یک مجروح این تصادف به‌صورت سرپایی در محل درمان شد و ۱۰ مجروح این حادثه با ۵ آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان نکویی -فرقانی منتقل شدند.

وی در پایان گفت: طبق گفته اورژانس بیمارستانی قم حال عمومی تمامی مجروحین رضایت‌بخش می‌باشد

کمربندی قم (بلوار امام علی) که در میان اهالی شهر قم به کمربندی امامزاده جمال و اراک نیز معروف است، طولی نزدیک به ۲۰ کیلومتر دارد و در دو باند ماشین رو، میدان بقیه الله(عج) در نزدیکی مسجد جمکران را به میدان ۷۲ تن و سپس امامزاده جمال در ابتدای محور قم - سلفچگان متصل می‌کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا پلیس راه استان خودرو قم مسافران وسیله نقلیه سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر

مدیر اجرایی آستان علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ویژه برنامه‌های شهادت امام صادق را تشریح کرد. - اخبار استانها -

محمد خیرخواه در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق(ع)، اظهار داشت: آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) به رسم همه ساله مراسم سوگواری امام صادق(ع) برادر این امامزاده واحب‌التعظیم را برگزار می‌کند.

وی در بیان جزئیات مراسم‌های شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال افزود: مراسم سوگواری در جمعه شب مصادف با شب شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن باقر برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی آستان امامزاده علی بن باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ابراز داشت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام علی بخشنده است و احمد نیکبختیان از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز حاضران در این جلسه را به فیض می‌رسانند.

وی از اجرای برنامه زنده تلویزیونی در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) خبر داد و گفت: میهمان این برنامه زنده تلویزیونی که از شبکه یک سیما پخش می‌شود، استاد رجبی دوانی بوده و محمود شریفی نیز مداح این ویژه برنامه است.

خیرخواه از تجمع هیئات مذهبی روز شهادت امام صادق(ع) در آستان مقدس امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان خبر داد و تصریح کرد: این تجمع از ساعت 10 صبح آغاز شده و در شبکه افق نیز به صورت زنده و مستقیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته