Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین علی رضازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ماه مبارک رمضان یکی از تمرینات بندگی برای خدا است، اظهار کرد: خداوند در ایام سال تمرینات و به قول امروزی‌ها کارگاه‌هایی برای خدا باوران قرار می‌دهد.

وی افزود: اگر در حالت عادی به ما بگویند که از بسیاری تمایلات و خواهش‌ها همانند خوردن و خوابیدن و بسیاری از کارهای عادی روزانه دست بکشیم همه ما معتقدیم که این کار بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه بسیاری از افراد تحمل ۱۸ ساعت گرسنگی را سخت و طاقت فرسا می‌دانند، گفت: در ماه مبارک رمضان خداوند متعال با اینکه خوردن و خوابیدن برای افراد عادی است آن را تحریم و منع می‌کند و می‌فرمایند از ابتدای طلوع آفتاب تا غروب آفتاب از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.

وی تأکید کرد: رمضان و خودداری از خوردن و آشامیدن تمرین و ممارست بندگی خدا و کارگاه غلبه بر تمایلات است و معنای دیگر تقوا است.

حجت الاسلام رضازاده با بیان اینکه تقوا یعنی معیار و محور کارهایی که میل انسان نباشد بلکه دستورات بزرگی است که خیر و صلاح همه در نزد او است، افزود: ماه مبارک رمضان به عنوان یک کارگاه بندگی و توانمند سازی انسان برای حضور در همه عرصه‌ها در تبعیت از امر الهی است.

کد خبر 4919215

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی گیلان ماه رمضان ۹۹ عبادت ویروس کرونا شیراز بوشهر ماه مبارك رمضان شیوع کرونا قزوین ایلام گرگان شهرکرد بیرجند کمک به نیازمندان مواسات بارش باران جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس

روز نخست ماه می (۱۱ اردیبهشت) به پاسداشت تلاش‌های بی‌وقفه کارگران در سراسر دنیا «روز کارگر» نامگذاری شده است.

به همین مناسبت، علی ملیحی، روزنامه‌نگار با انتشار تصویری روز کارگر را گرامی داشته است.

او در توضیح این تصویر نوشت: "روز کارگر مبارک. کارگر کارخانه ارج هنگام صرف ناهار، سال ۱۳۵۶، عکس از عباس عطار"

منبع: برترین‌ها

tags # تقویم ، حقوق کارگران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اساتید حوزه علمیه خواهران در مسیر تربیت فرزندان جامعه می‌کوشند
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • انسان در سایه آگاهی و دانش به تقرب الهی می‌رسد
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی‌های استاد مطهری بود
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند