Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@05:56:10 GMT

بخشش بیش از ۳ میلیارد تومان اجاره بهاء در همدان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۵۴۸۷

بخشش بیش از ۳ میلیارد تومان اجاره بهاء در همدان

کیانی گفت: در حوزه بخشش اجاره بها منازل و مغازه‌ها شهر همدان، تا هفته گذشته، مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۷ میلیون تومان از سوی مالکان بخشیده شده است.

«حجت‌الاسلام علی مراد کیانی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با شناسایی اولین بیمار کرونا خیل عظیم مردم و مبلغین مردم همدان با محوریت مسجد پای کار آمدند و در مقابله با کرونا اقدامات بسیاری انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان افزود: یکی از طرح‌هایی که قبل از آغاز سال جدید در زمان اوج کرونا همزمان با سایر استان های کشور در شهر همدان نیز اجرایی شد، پویش«بخشش اجاره بها منازل و مغازه‌ها» از سوی مالکان بود.

وی گفت: این طرح تا اوایل فروردین ماه با قوت خوبی اجرا شد که طبق آمار اصناف استان، 100 مغازه در این پویش شرکت داشته و از اجاره بهاء یک الی دو ماه خود گذشتند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان ادامه داد:  اما با گذشت زمان و فروکش شدن کرونا این طرح اندکی به فراموشی سپرده شد که در این بین مجموعه تبلیغات اسلامی شهر همدان به فکر احیا مجدد این پویش افتاد.

وی ادامه داد: در این راستا در اقدامی، 20 تن از افراد معتمد تأثیر گذار بر خیرین شهر همدان شناسایی و تصمیم بر آن شد تا از ظرفیت این عزیزان در اجرای پویش بخشش اجاره بهاء مغازه و منازل افراد آسیب دیده از کرونا استفاده شود.

کیانی عنوان کرد: در این راستا اولین جلسه این مجموعه با حضور معتمدین شهر در 20 فروردین ماه سال جاری یعنی یک روز قبل از نیمه شعبان در دفتر نمانیده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جلسه در دفتر امام جمعه، تعهد و پیروی از ولی فقیه در زمان غیبت امام عصر(عج) و امام محوری برنامه‌ها بود گفت: در این جلسه علاوه بر تقسیم وظایف، مشکلات «چرخ بر ها و کول بر‌های بازار» به عنوان یکی از کسب و کار های آسیب دیده از کرونا نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 کیانی ادامه داد: شناسایی چرخ برها، کول‌برها و مستأجرین منازل و مغازه‌های محروم توسط اصناف و رایزنی با مالکان مغازه‌ها و پاساژ‌ها در بخشش و یا تخفیف اجاره بهاء توسط معتمدین از مصوبات این جلسه بود که همگی به درستی انجام گرفت.

وی ضمن قدردانی از همکاری اصناف همدان و امام جمعه همدان گفت: در این راستا 241 کول بر و چرخ بر بازار شناسایی شد و طی رایزنی‌های معتمدین، مردم و اصناف با مالکان مغازه، بیش از 600 مغازه اجاره بهاء 1 الی 3 ماهه خود را بخشیدند.

دبیر پویش بخشش اجاره بهاء در همدان گفت: در این بین، 50 باب مغازه به مدت 3 ماه اجاره بهاء خود را که به طور میانگین 1 میلیون و 500 هزار تومان بود بخشیدند که در مجموع اجاره بهاء 3 ماهه این مغازه‌ها، 225 میلیون تومان شد.

کیانی ادامه داد: 100 باب مغازه به مدت 2 ماه اجاره بهاء 3 میلیون و 500 هزار تومانی خود را بخشیدند که مجموع بخشش اجاره بها در این 2 ماه، 700 میلیون تومان شد، 450 باب مغازه دیگر نیز اجاره بها یک ماهه خود را به مبلغ میانگین 4 میلیون تومان و در مجموع 1 میلیارد و 800 میلیون تومان بخشیدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: در مجموع 600 مغازه در شهر همدان، اجاره بهاء یک الی سه ماهه خود را به مبلغ 2 میلیارد و 725 تومان بخشیدند.

وی گفت: در حوزه بخشش اجاره بها منازل مسکونی نیز، مستأجرین مناطق محروم که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نبودند شناسایی شد که در این میان 570 نفر از مستأجرین محروم و 60 شناسایی شدند.

کیانی گفت: در این طرح، مالکان بیش از 60 باب منزل مسکونی در مناطق محروم شهر نیز اجاره بهاء 1 ماهه خود را که به طور میانگین 500 هزار تومان بود بخشیدند که در این راستا نیز 30 میلیون تومان، اجاره بها از بخشش منازل مسکونی حاصل شد.

وی بیان کرد: در مجموع می‌توان گفت در حوزه بخشش اجاره بها منازل و مغازه‌ها تا هفته گذشته، مبلغی بالغ بر 3 میلیارد و 207 میلیون تومان از سوی مالکان بخشیده شد که مبلغ بسیار چشمگیری است.

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش بخشش اجاره بها تبلیغات اسلامی شهر منازل و مغازه ها میلیون تومان ماهه خود اجاره بهاء همدان گفت شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ افسرکشیک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت:  طي تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت ۱:۳٠ دقيقه بامداد جمعه ۷ ارديبهشت ماه از آتش سوزي مغازه شيريني فروشي واقع در خیابان شهدای قزوين خبر داده شد، که بلافاصله ستادفرماندهی این سازمان ۱ اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه ۳مولوی اين سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسيده و آتش نشانان مشاهده کردند، حریق از تابلوی مغازه شروع ودرحال سرایت به داخل مغازه بود که دود غليظي در حال خروج است.

معروفی افزود : آتش نشانان با سرعت عمل با ورود به داخل مغازه و شناسايي کانون حريق نسبت به خاموش کردن آتش با کمترين خسارت ممکن و تخليه دود از مغازه اقدام کرده و محل حادثه را ايمن سازي کردند.

وي گفت : علت بروز آتش سوزي از سوي کارشناسان علل حريق سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در دست بررسي است.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین