Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@22:19:59 GMT

دلتنگی برای عادل فردوسی پور، در صدر توجه مخاطبان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۸۶۴۱

به گزارش روابط عمومی شهر خبر، سیاوش یزدانی، در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به دلگرمی‌های عادل فردوسی پور به جامعه فوتبال از جای خالی او در این حوزه ابراز تاسف کرد.

دومین خبر پربازدید را روزنامه خبر ورزشی با عنوان «نامه تهدید‌آمیز بودروف به استقلال لو رفت»، منتشر کرده است. این بازیکن بلغارستانی اسفند سال گذشته در نامه‌ای به باشگاه استقلال نوشت که باید ۶۰ هزار یورو ظرف ۱۵ روز یعنی تا ۱۰ فروردین ۹۹ به حساب او واریز شود، در غیر این صورت او قرارداد را یک‌طرفه فسخ می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت باشگاه استقلال قادر به پرداخت این مبلغ نشده بود و  و بودروف هم پس از ارسال نامه فسخ قرارداد خود به فیفا ارسال از این باشگاه شکایت کرده است .

دیگر خبرپربازدید به صحبت‌های مدیر عامل پیشین باشگاه استقلال در خصوص خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس مربوط می‌شود. وی در این خصوص تاکید کرد: «برای رسیدن به خصوصی‌سازی باید ابتدا مرحله آزادسازی را سپری کنیم. در این مرحله باید مجمع واقعی باشگاه تشکیل شود و باشگاه از دولت جدا شود. مرحله دوم تجاری‌سازی است. در این مرحله باید اموال و دارایی‌های این دو باشگاه آزاد شوند. تاکیدم این است که اموال واقعی و با ارزش نه مخروبه‌هایی که روی دست دولت مانده و جز تحمیل هزینه و دردسر سود دیگری ندارد. پس از گذر از این دو مرحله به مرحله خصوصی‌سازی می‌رسیم و تازه کار اصلی از آن زمان آغاز می‌شود.»

باشگاه استقلال به تازگی اعلام کرده که با یک حامی مالی جدید قرارداد بسته است. این موضوع نیز کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

اخبار استقلال پربازدید دیگر به یک گزارش انتقادی از تامین مالی استقلال و پول‌هایی است که عاید این باشگاه می‌شود. در این خبر گلایه شده که چرا به منبع پول‌هایی که عاید این تیم می‌شود، فکر نمی‌شود و اینکه چرا این باشگاه از راه اصولی خود پول در نمی‌آورد یا چرا باید باید از ضرورت فروش حق پخش تلویزیونى بازى‌ها، هنوز هم حرف زد؟!  

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار ورزشی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال پول عادل فردوسی پور فوتبال یورو باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد

به گزارش ورزش سه، در‌ مرحله یک هشتم جام حذفی دو تیم سپاهان و استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تک گل کاوه رضایی در آستانه اتمام بود اما یک ضربه دیدنی از سوی بازیکن استقلال کار را به تساوی کشاند.

در اوقات اضافه نیمه دوم پاس رضا آنتیک به میلاد پاک پرور رسید و این بازیکن ریزنقش و شوت زن از فاصله ۴۰ متری شانس خود را برای گشودن دروازه پیام نیازمند امتحان کرد تا شاهد یکی از زیباترین گل‌های این فصل فوتبال ایران باشیم.

پاک‌پرور که سابقه بازی در استقلال اهواز و فولادخوزستان را در لیگ برتر دارد، در طول ۱۲۰ دقیقه در سمت چپ خط دفاعی اجازه فرار به رامین رضاییان را نداد و به خوبی قدرت اصلی هجوم سپاهان را مهار کرد و با شوت زیبایش در دقیقه ۹۳ ورزشگاه را منفجر کرد.

ویدئو: 331120

البته سپاهان در دقایق پایانی وقت‌های اضافی موفق شد از روی نقطه پنالتی به گل برسد و به مرحله بعد صعود کند.

دیگر خبرها

  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)
  • (ویدئو) مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی
  • ببینید | کَل‌کَل خنده‌دار عادل فردوسی ‌پور با فریدون زندی؛ لبات رو غنچه کن!