Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@23:05:03 GMT

تاخیر دربازسازی میدان حسن آباد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۶۸۶۵۸

تاخیر دربازسازی میدان حسن آباد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران ، درباره لغو طرح ترافیک در پایتخت، اظهار داشت: معتقدم که در این زمینه باید نظرات کارشناسی ستاد مقابله با کرونا را مورد توجه قرار داد. این ستاد وضعیت مبتلایان به کرونا را رصد می‌کند و اگر شرایط به صورتی باشد که رفت و آمد با حمل و نقل عمومی خطری برای سلامت مردم ایجاد نکند، طرح ترافیک می‌تواند دوباره اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه لغو طرح ترافیک در شرایط کنونی مناسب بوده است،‌گفت: اگر شیوع کرونا همچنان ادامه داشته باشد، بهتر است طرح ترافیک اجرایی نشود و لغو بماند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: برخی از همکاران ما در شورای شهر اعلام کرده‌اند که می‌توان طرح را اجرایی کرد و تنها برای بخشی از جامعه استفاده از آن را رایگان گذاشت. تاکسی‌های اینترنتی، آژانس‌ها و کادر درمان از جمله کسانی هستند که پیشنهاد شده در صورت اجرای طرح بتوانند بدون پرداخت عوارض به محدوده وارد شوند.

خلیل‌آبادی خاطرنشان کرد: به نظرم در صورتی که بستر استفاده از حمل و نقل عمومی برای تعداد بیشتر مسافران فراهم نباشد، اجرای طرح ترافیک به صلاح نیست.

وی گفت: البته در حال حاضر با لغو طرح ترافیک بار ترافیکی در پایتخت به شدت افزایش یافته و مردم از این موضوع هم گلایه‌مند هستند. همچنین روزانه تعداد زیادی از اتوبوس‌های شرکت واحد هم در این ترافیک گرفتار شده و این موضوع به مشکلات افزوده شده است.

این عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: تنها در صورت فراهم شدن بستر استفاده بیشتر مسافران از مترو و کاهش چشمگیر مبتلایان به کرونا اجرای مجدد طرح ترافیک مشکل  نخواهد داشت.

وی همچنین درباره تاخیر در ساخت و بازسازی میدان حسن آباد که سال گذشته به دلیل حادثه حریق دچار آسیب شد، گفت: شورای شهر پیگیر بازسازی و آغاز کاربری جدید این میدان است و پیروز حناچی، شهردار تهران هم نامه‌ای برای بازسازی سریع این میدان به مسوولان مربوطه ارسال کرده است.

وی افزود: امیدواریم هرچه زودتر شاهد بازسازی میدان و کاربری جدید آن در حوزه فرهنگی باشیم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر بازسازی میدان حسن آباد طرح ترافیک شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۶۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، پیمان محقق گفت: طرح مدیریت پارک حاشیه‌ای با هدف توزیع عادلانه جای پارک، روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات در هسته مرکزی شهر آغاز شد.
مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در خیابان‌های کاشانی، شریعتی، مولوی، سعدی، ملت، خواجه‌نصیر، ولیعصر، فردوسی، ۱۲ محرم و بلوار حافظ در حال اجراست.
وی افزود: برای اجرای این طرح ۲ دستگاه موتورسیکلت تجهیز و بر حسب تعرفه‌های مصوب شورای اسلامی و شورای همتا، هزینه پارک حاشیه‌ای را محاسبه و از حساب کاربری استفاده کنندگان از این طرح کسر خواهد شد.
محقق گفت: در این طرح در محل تابلو‌های نصب شده کد‌های QR وجود دارد که شهروندان با اسکن نمودن کد می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در طرح اقدام و حساب کاربری مورد نیاز را تعریف و نسبت به شارژ آن اقدام کنند.
وی افزود: در صورتی که شهروندی از پارک حاشیه‌ای در این معابر استفاده و حساب کاربری آن شارژ نداشته باشد و یا در طرح ثبت نام نکرده باشد پس از ۷۲ ساعت در صورتی که اقدامی انجام نشود، جریمه توقف ممنوع برای خودرو صادر می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • (ویدئو) رئیس شورای شهر: تغییری در طرح ترافیک ایجاد نمی‌شود
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم