Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: از اول تا هفدهم اردیبهشت‌ماه تعداد کل بازرسی‌های انجام‌گرفته از سوی سازمان صمت و اتاق اصناف چهار هزار و ۹۹۴ مورد بوده که از این تعداد برای ۳۴۰ مورد پرونده تشکیل‌شده است. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

محمود سیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، به بیان خلاصه عملکرد بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف پرداخت و اظهار داشت: از اول تا هفدهم اردیبهشت تعداد کل بازرسی‌های انجام‌گرفته چهار هزار و 994 مورد بوده که از این تعداد برای 340 مورد پرونده تشکیل‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: در این طرح نظارتی که ویژه ماه مبارک رمضان انجام‌شده تعداد تخلفات مکشوفه 427 مورد به ارزش ریالی 18 میلیارد و 162 میلیون ریال بوده است.

به گفته سیجانی اغلب پرونده‌های متشکله در حوزه قنادی‌ها، داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی ، آرد، نان، شکر، روغن، میوه، پوشاک، خشکبار و .. بوده است.

وی تعداد بازرسی‌های صورت گفته توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را سه هزار و 403 مورد عنوان و تصریح کرد: از این تعداد 200 پرونده تشکیل و تعداد تخلفات مکشوفه 248 مورد با ارزش ریالی 17 میلیارد و 407 میلیون ریال بوده است.

رضایت مردم خراسان جنوبی از کیفیت میوه‌های تنظیم بازار؛ آغاز طرح نظارتی ماه رمضان از هفته آیندهطرح نظارتی ویژه نوروز در خراسان جنوبی اجرا می‌شوداجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در اردبیل آغاز شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم همچنین تعداد بازرسی‌های انجام‌گرفته از ابتدای اردیبهشت تا هفدهم این ماه از سوی اتاق اصناف قم را هزار و 591 مورد عنوان و تأکید کرد: در این بازرسی‌ها 140 مورد پرونده تشکیل و 179 مورد تخلفات مکشوفه به ارزش ریالی 755 میلیون ریال بوده است.

سیجانی ابراز کرد: از 642 مورد بازرسی از داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی در این تاریخ، ده پرونده تشکیل و تعداد تخلفات مکشوفه 13 مورد به ارزش ریالی ده میلیون ریال بوده است.

وی همچنین تعداد بازرسی‌های انجام‌شده در زمینه کالاهای اساسی در بخش حبوبات را 195 مورد برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه 22 مورد پرونده  به ارزش ریالی یک میلیارد و 664 میلیون ریال تشکیل‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم  در پایان از تشکیل 20 پرونده در زمینه زولبیا و بامیه به ارزش ریالی 32 میلیون ریال خبر داد و  گفت: تعداد بازرسی‌های انجام‌شده در این بخش 207 مورد بوده است.

انتهای پیام/451/ی

R7854/P1549/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معدن و تجارت استان قم میلیون ریال بوده بازرسی های انجام تعداد بازرسی تشکیل شده ارزش ریالی پرونده تشکیل سازمان صنعت مورد پرونده طرح نظارتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۱۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد

به گزارش «تابناک»، رضا مظفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با گزارش گشت مشترک تعزیرات حکومتی، پرونده گرانفروشی واحد آجیل فروشی در شهر زنجان به شعبه چهارم تعزیرات حکومتی زنجان ارسال شد.

مظفری گفت: پرونده این واحد صنفی آجیل و خشکبار با ارزش ۸۳ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست و متهم را به پرداخت ۸۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مظفری، از تسریع در رسیدگی به پرونده های گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات مربوط است.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • ترکیه خواستار تشکیل پرونده دیوان کیفری بین‌المللی علیه اسرائیل شد
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی