Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@20:25:02 GMT

ضرورت تکمیل اطلس فرهنگی استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۲۹۸۱

ضرورت تکمیل اطلس فرهنگی استان اصفهان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اطلس فرهنگی استان که اطلاعات کامل و دقیق مولفه‌های فرهنگی و مراکز فرهنگی هنری استان را شامل می‌شود بر بروز رسانی و تکمیل این اطلس تاکید نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «سید سعید سرابی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با «نعمت الله اکبری» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان دیدار و با وی پیرامون مسائل فرهنگی استان گفتگو نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان در این جلسه پیرامون ظرفیت‌های فرهنگ و هنر استان توضیحاتی بیان و اظهار کرد: اصفهان در حوزه فرهنگ و هنر سرآمد کشور بوده و لازم است تلاش شود برنامه‌های فرهنگی هنری فاخری در خور شان و نام این استان اجرا شود.

 

وی با اشاره به اطلس فرهنگی استان که اطلاعات کامل و دقیق مولفه‌های فرهنگی و مراکز فرهنگی هنری استان را شامل می‌شود بر بروز رسانی و تکمیل این اطلس تاکید نمود.

 

سرابی نیز در این دیدار با اشاره به حضور اساتید بزرگ در حوزه فرهنگ و هنر در این استان خاطرنشان کرد: اگر به دنبال توسعه اصفهان هستیم لازم است عرصه فرهنگ و هنر پیش‌ران توسعه استان باشد و اگر بخواهیم توسعه اقتصادی اتفاق بیفتد نیازمند عرصه اقتصاد خلاق هستیم.     مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در ادامه همچنین با روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه جنوب استان اصفهان دیدار و گفتگو نمود.   وی در این دیدار با تبریک میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: تلاش داریم در این دوره اهتمام و توجه بیشتری به شهرستان‌ها داشته باشیم و از تجربه‌های موجود بهره لازم را برای دوره جدید ببریم.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تقدیر از موارد مطرح شده در جلسه و با بیان اینکه مواردی که بیان شد راهبردهای برای پیشرفت و تقویت شهرستان‌ها خواهد بود، خاطرنشان کرد: با کمک و همت مدیران مناطق سند توسعه فرهنگی در برش شهرستانی آماده شود و لازم است این سند در محورهای منابع، اعتبارات، بودجه، حقوقی، تعاملات فرهنگی و... تنظیم شود.

 

در این جلسه همچنین روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های منطقه جنوب استان اصفهان به بیان دغدغه‌ها، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

 این دیدار با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین معتمدی مسئول امور شهرستان‌های اداره کل و اسماعیل احمدی رئیس اداره مبارکه، سعید طبیبیان رئیس اداره شهرضا، مصطفی صالحی رئیس اداره دهاقان، فرهاد نیکنام رئیس اداره لنجان، نوید توکلی رئیس اداره فلاورجان، مرتضی نادری رئیس اداره سمیرم  انجام شد./

پایان پیام/129

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان شهرستان شهرضا شهرستان سمیرم دهاقان اطلس فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان استان اصفهان فرهنگی استان فرهنگ و هنر رئیس اداره شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برقراری میز خدمت مردمی وزیر فرهنگ در مسجد چهارده معصوم محله امامزاده حسن گفت: خواهران و برادران درخواست‌ها و نیازها و درخواست‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مختلفی را مطرح کردند. درخواست‌های مردمی دریافت شده و از طریق نهاد ریاست جمهوری به دستگاه‌های مرتبط ارجاع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


معاون هنری وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی هم گفت: بیشترین دغدغه مردم منطقه ۱۷، کار فرهنگی است

محمود سالاری افزود: شاهد اتفاقات خوبی بودیم، امیدواریم به یاری خداوند بتوانیم به احسن وجه کمک کنیم تا گره‌های موجود گشوده شود.

وی همچنین گفت: تقاضاهای شخصی هم وجود دارد و بیشترین درخواست‌ها درخصوص فضا و امکانات لازم برای انجام دغدغه‌های فرهنگی و اجرای باورهای عمیق برای نیل به نقطه مطلوب است؛ امیدواریم ما هم بتوانیم در این مسیر کمک کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران هم گفت: وزیر فرهنگ به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور درخواست‌ها و نیازهای مردم شنیدند و بخشی از مطالب پاسخگویی و بیشتر درخواست‌های مردمی به صورت مکتوب در ریل پاسخگویی قرار گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصفهان؛ تلألؤ تاریخ، فرهنگ و هنر + فیلم
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود