Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:28:39 GMT

زمان از سرگیری و پایان فصل جاری لالیگا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۴۱۹۹

زمان از سرگیری و پایان فصل جاری لالیگا مشخص شد

طبق ادعای سرمربی تیم فوتبال لگانس، بازی‌های باقیمانده فصل جاری لالیگا از روز پایانی خرداد ماه از سرگرفته می‌شود. ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مقامات فوتبال اسپانیا عزم خود را برای آغاز مجدد مسابقات لالیگا جزم کرده‌اند، این در حالی است که هنوز زمان دقیقی برای از سرگیری این مسابقات اعلام رسمی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا اخیراً گفته بود او و مسئولان فوتبال اسپانیا امیدوار هستند تا در ماه ژوئن بازی‌های باقیمانده فصل جاری لالیگا را از سر بگیریند و در تابستان هم آن را به پایان برسانند.

خاویر آگیره، سرمربی مکزیکی تیم فوتبال لگانس اما مدعی شده که اطلاعاتی از کانال‌های رسمی به دست آورده است که براساس آن روز دقیق از سرگیری بازی‌های باقیمانده فصل 20-2019 لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی اسپانیا و زمان اتمام این رقابت‌ها را می‌داند.

او در این باره گفت: ما تاریخ شروع لیگ را می‌‌دانیم. در تاریخ 20 ژوئن (31 خرداد) ما لالیگا را آغاز خواهیم کرد و در عرض پنج هفته یعنی در تاریخ 26 جولای (5 مرداد) آن را به پایان خواهیم برد. بازی‌ها در روزهای «شنبه - یکشنبه» و «چهارشنبه - پنجشنبه» برگزار خواهد شد.

آگیره افزود: سازمان لالیگا این موضوع را به اطلاع من رسانده است و به شخصه بابت از سرگیری مسابقات خوشحالم، چون ما تمرینات‌مان را برنامه‌ریزی کرده‌ایم. ما از فردا تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم و خوشبختانه تست‌های کرونا را هم با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

باشگاه‌های اسپانیایی این هفته اجازه یافتند تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و گرفتن تست‌های لازم از بازیکنان و اعضای تیم‌های خود به تمرینات بازگردند.  

کورتوا: بارسلونا نباید به‌عنوان قهرمان لالیگای نیمه‌تمام معرفی شود/ اعلام قهرمانی لیورپول قابل درک است

در حالی‌ که لیگ‌هایی همچون لوشامپیونه و اردویژه هلند در نتیجه شیوع ویروس کرونا، فصل جاری مسابقات خود را نیمه‌تمام و مختومه اعلام کردند، بوندس‌لیگا هم قرار است از تاریخ 16 مِی (27 اردیبهشت) از سرگرفته شود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا لالیگا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا لالیگا ویروس کرونا لالیگا فصل جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا

تیم آنچلوتی در‌ ۳۴ بازی‌ فصل جاری لالیگا فقط ۲۲ گل دریافت کرده است.

دیدار رئال مادرید و کادیز در هفته ۳۴ لالیگا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۳-۰ شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت. رئال مادرید در ۱۸ بازی فصل جاری لالیگا موفق به ثبت کلین شیت شده است. آنها در ۴ هفته پایانی با ثبت ۲ کلین شیت دیگر می توانند از این نظر با رکورد تاریخ خود در یک فصل لالیگا برابری کنند.

رئال مادرید در کدام فصول از لالیگا، بیشترین کلین شیت را داشته است؟ ۱۹ کلین شیت | ۱۹۸۶/۸۷ و ۱۹۸۷/۸۸ و ۲۰۱۹/۲۰ ۱۸ کلین شیت | ۱۹۹۲/۹۳ و ۱۹۹۴/۹۵ و ۲۰۲۳/۲۵(قابل ارتقا)

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • رئال مادرید و تنها دو کلین شیت دیگر تا رکوردشکنی در لالیگا
  • بازیکنان لالیگا همراه مادرشان در زمین مسابقه!
  • ساعت پخش زنده بازی بارسلونا و خیرونا + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین