Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیما و رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی قرارگاه مواسات و همدلی استان بوشهر گفت: ایثارگری و نوعدوستی مومنانه بوشهری‌ها برای کمک به افرادی که از شیوع ویروس کرونا متحمل سختی‌های معیشتی شده‌اند به صورت زنده از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از ساعت ۱۵ تا ۱۹ شنبه مصادف با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) کمک‌رسانی مردم نوعدوست و همدل در مصلای جمعه بوشهر از شبکه‌های یک، سه، پنج، خبر و شما و همچنین ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی از شبکه استانی بوشهر به صورت زنده پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر ادامه داد: این مرکز از ابتدای تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی بیش از دوهزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی ملی و فراملی تولید و پخش کرده است.

قرارگاه مواسات و همدلی با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تاکنون در دو مرحله بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی توزیع کرده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش مواسات میلاد امام حسن رمضان 99 صداوسیما مواسات و همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون

مینی سریال «مامان اشتباه می‌کند» در ژانر خانوادگی از جمعه، ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ از شبکه تهران روی آنتن می رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی فرانسوا ای ول محصول ۲۰۱۸ فرانسه است که در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است. 

«مامان اشتباه می‌کند» درباره پسر بچه سه و نیم ساله است که با نقاشی‌هایی که می‌کشد سعی می‌کند، موضوعاتی را بیان کند. او به روانشناس مدرسه می‌گوید که مادرش مامان واقعی او نیست و پلیس به دنبال حل این معماست ... .

در این سریال هنرمندانی همچون آن چریر، تام دی اورنانو، سوفی کانتون، پاسکال البه، ساموئل تیس، کامیل لو و... نقش‌آفرینی می‌کنند.

این سریال از جمعه، ۷ اردیبهشت جایگزین سریال «پنجاه متر مربع» می شود.

«مامان اشتباه می‌کند» هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود و روز بعد در ساعات ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود