Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@07:02:44 GMT

رمضان، فرصت تربیت یاران امام زمان(عج)

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۷۷۳۹۲

رمضان، فرصت تربیت یاران امام زمان(عج)

امام جمعه فارسان با بیان اینکه ماه رمضان، بهترین زمان برای تربیت یاران امام زمان(ع) است، گفت: شب‌های قدر، شب پیوند با حضرت ولی‌عصر(عج) است.

حجت‌الاسلام محسن ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: طبق قطعنامه ۲۳۳۱ در ۲۷مهرماه جاری تحریم تسلیحاتی ایران لغو شده بر این اساس اکنون آمریکا دست به کار شده است تا با تهیه پیش‌نویس قطعنامه تمدید تحریم تسلیحاتی ایران و بردن آن به شورای امنیت، راه را بر ایران ببندد، اما راه بر آمریکا بسته است چون دو سال است از توافق برجام خارج شده و این برای آمریکا منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه فارسان با بیان اینکه حتی اگر آمریکا موفق شود با فشار بر اروپا قطعنامه‌‏ای را به شورای امنیت ببرد، این اقدام با وتوی روسیه و چین روبرو شده و خنثی خواهد شد، ادامه داد: ترامپ با این اقدامات دو هدف اصلی را دنبال می‏‌کند نخست اینکه با فضاسازی روانی علیه ایران برای انتخابات آبان‌ماه آمریکا شوی تبلیغاتی راه بیندازد تا حتی‏‌المقدور نگذارد یک ماه قبل از انتخابات با رفع تحریم تسلیحاتی برگ برنده دیگری برای پیروزی‌‏اش بسوزد.

وی ادامه داد: هدف دیگر اینکه با این جنگ روانی، کشورهایی را که احتمالا قصد معامله تسلیحاتی با ایران دارد بترساند و آنان را از این اقدام منصرف سازد، نباید کسی ساده‌انگاری کند و تصور این که ترامپ برود امید بازگشت شرایط هست، اتفاقا موضوع تحریم تسلیحاتی ایران از موارد مورد توافق دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه است، لذا حتی با پیروزی دموکرات‌ها، اوضاع فرقی نخواهد کرد.

ملک‌پور با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر و ایام شهادت امیرالمؤمنین(ع)، عنوان کرد: در روایات، ماه مبارک رمضان و وجود مبارک امام زمان(ع)، هر دو به‌عنوان بهار معرفی شده‌‏اند.

وی گفت: ماه مبارک رمضان، ماه امام زمان(ع) است و شب قدر، شب پیوند با آن حضرت است، چرا که در لیالی قدر که مقدرات همه انسان‏‌ها در آن تعیین می‏‌گردد، این فرایند با نزول فرشتگان به محضر امام زمان(ع) و تأیید و امضای نهایی ایشان صورت می‏‌پذیرد.

امام جمعه فارسان با اشاره به اینکه ماه رمضان، بهترین زمان برای تربیت یاران امام زمان(ع) است، توضیح داد: شاید حکمت اینکه مسجد مقدس جمکران به عنوان میعادگاه منتظران حضرت، در شب 17 رمضان، به دستور و نظر خاص حضرت ولی‏عصر(عج) تأسیس شد ریشه در همین آموزه داشته باشد.

انتهای پیام/3339

 

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه فارسان قطعنامه تسلیحاتی ماه مبارک رمضان امام زمان ع تحریم تسلیحاتی امام زمان ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۷۷۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا روز جمعه در هراس از توان موشکی و پهپادی ایران و با نادیده گرفتن عملیات وعده صادق و حمله به رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران باید سیستم‌های تسلیحاتی خود را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش ایرنا آستین با نادیده گرفتن موفقیت عبور موشک‌های ایران از لایحه‌های پدافند هوایی رژیم اسرائیل که ادعای غیرقابل نفوذ بودن آن را داشت، به خبرنگاران گفت: "از این حمله درس زیادی آموخته شده است. "

وی ادعا کرد: آن‌ها از مهمات زیادی استفاده کردند و هدف آن‌ها تحمیل خسارت قابل توجه در اسرائیل بود.

آستین در ادامه ادعا‌های خود گفت؛ "ایران باید کارآمدی سیستم‌های تسلیحاتی و برنامه ریزی خود را بررسی کند. فکر می‌کنم اسرائیل نشان داده است که توانایی قابل توجهی برای دفاع از خود دارد. "

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • موضع تازه وزیر دفاع امریکا به حمله موشکی ایران
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند