Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:08:53 GMT

خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی کرونا به رستوران‌داران بجنورد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۱۹۴۰

خسارت ۲۰۰ میلیارد ریالی کرونا به رستوران‌داران بجنورد

علیرضا علی آبادی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر عضو این اتحادیه ماهانه ۳۰۰ میلیون ریال دچار خسارت شده است.  

وی افزود: هم اکنون ۸۰ رستوران‌دار در مرکز استان مشغول فعالیت هستند که در ۲ ماه گذشته، به علت تعطیلی ها و نداشتن مشتری، به میزان بسیار زیادی متضرر شده اند.

رییس اتحادیه رستوران داران و غذا فروشان بجنورد اظهار داشت: آشپزخانه داران، طباخی ها، کبابی و جگرکی ها در دو ماه گذشته، بازاری نداشته و بشدت متضرر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی آبادی در بخش دیگر سخنان خود در باره تاثیر کرونا بر بیکاری اصناف گفت: این وضعیت  سبب شده تا برخی از اصناف کارگران خود را اخراج کنند.  

وی افزود: بیکاری در میان اصناف بسیار زیاد شده است،  تعدادی  از اصناف ناچار شده اند صنف خود را تعطیل کنند که این تعطیلی‌ها باعث شده تا کارگران بیکار بمانند.

وی گفت: کارگران برای بیمه بیکاری به اداره کار معرفی شده اند اما هنوز از دریافت مزایای آن خبری نیست.  

رییس اتحادیه رستوران داران و غذا فروشان بجنورد اظهار داشت: رستوران داران برای ادامه کار، به تسهیلات کم بهره نیاز دارند تا بتوانند بخشی از خسارت ماه های پیش را جبران کنند.

اتحادیه رستوران داران و غذا فروشان بجنورد ۲۵۰ عضو دارد.   

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا اصناف خراسان شمالی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا و کسب‌وکارها: از دورکاری تا رونق آنلاین‌ها کرونا و کارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا اصناف خراسان شمالی بهداشت و سلامت بجنورد ویروس کرونا اصناف خراسان شمالی بهداشت و سلامت رستوران داران شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر

«شام آخر» ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو با آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان حس کنجکاوی مطبوعات آلمان را برانگیخت. این زوج شیرین در حال ترک یک جلسه محرمانه مشاهده شدند.

روزنامه بیلد آلمان نوشت: دو شب قبل آنالنا بربوک با ینس استولتنبرگ در رستوران هتل Telegraphenamt در برلین تقریباً سه ساعت دیدار کردند. این دیدار مخفیانه که تا پاسی از شب ادامه داشت به دور از هجوم خبرنگاران برگزار شده بود. محور گفتگو‌های این دیدار تاکنون مشخص نشده است.

عصر پنجشنبه، مایکل کرنر، عکاس نشریه بیلد، از دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان حین خروج از هتل در حالی که تحت تدابیر امنیتی هفت افسر محافظ بودند، فیلم گرفت.

گفته می‌شود که استولتنبرگ شخصاً از وزیر امور خارجه آلمان درخواست ملاقات کرده است. ادعا می‌شود این دیدار در مورد امنیت اروپا و کمک بیشتر به اوکراین بوده است. با این حال، هیچ یک از دو طرف درباره گزارش روزنامه بیلد و دیدار محرمانه پاسخی نداده اند.

این روز‌ها استولتنبرگ در آلمان به سر می‌برد تا برای نشست ناتو که در ماه جولای در واشنگتن برگزار می‌شود، آماده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • رزرو هتل در آمستردام
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند