Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:07:50 GMT

برگزاری مقدماتی جام جهانی به‌صورت متمرکز

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۲۲۲۹

برگزاری مقدماتی جام جهانی به‌صورت متمرکز

کنفدراسیون فوتبال آسیا برای به اتمام رساندن مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 به دنبال برگزاری مسابقات به‌صورت متمرکز در یک کشور است.

به گزارش "ورزش سه"، نشریه «استاد الدوحه» عنوان کرده است کنفدراسیون فوتبال آسیا این روزها به دنبال برنامه‌ای است تا مسابقات بین‌المللی این قاره را هر چه زودتر به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC پیش‌ازاین درخصوص مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 و AFC کاپ پیشنهاد داده بود تا ادامه این رقابت‌ها را به‌صورت متمرکز و تک بازی به میزبانی یک کشور برگزار کند تا بتواند پیش از اتمام سال 2020 پرونده این مسابقات را ببندد و مشکلی برای فصل آینده نداشته باشد. همچنین با این اجرای این برنامه فضای زمانی بیشتری را برای فدراسیون‌های ملی قاره آسیا فراهم می‌کند وهرکشورمی تواند مسابقات باشگاهی خود را که از اواسط ماه مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف‌شده است، به پایان برساند.


کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین در حال بررسی است تا ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های آسیا 2023 چین را به‌صورت متمرکز برگزار کند تا بتواند در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به جابه‌جایی زیاد در ایام کرونا پرونده مرحله اول این بازی‌ها را ببندد.AFC درارتباط با ادامه این مسابقات پیشنهاد داده تا هر گروه به میزبانی یک کشور بازی‌هایش را انجام دهد که  انتخاب میزبان می‌تواند به کشوری غیر از تیم‌های حاضر در گروه تعلق گیرد. البته اتخاذ این پیشنهاد به دلیل اینکه مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 زیر نظر FIFA برگزارمی شود مستلزم تصویب آن‌ها خواهد بود و فیفا در صورت ارائه رسمی توسط AFC، شروع به بررسی پیشنهاد می‌کند.

جام جهانی 2022 قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام جهانی 2022 قطر صورت متمرکز جام جهانی 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: میزبانی رقابت‌های جام تختی به پیشرفت کشتی خوزستان کمک بسیاری می‌کند.

وی در خصوص کسب عنوان برترین کشتی گیر آسیا و آقای ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ افزود: این عنوان متعلق به همه جامعه کشتی است و البته کسانی که برای نام کشتی کشور تلاش می‌کنند.

وی گفت: المپیک میدان سختی است و همه کشتی‌گیران از آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستند. بچه‌های ما اکنون در شرایط خوبی قرار دارند و از ۱۸ اردیبهشت ماه اردوها شروع می‌شود تا با آمادگی کامل راهی المپیک شویم.

میرزازاده درباره شرایط پای خود که در مسابقات پیش از قهرمانی آسیا مصدوم شده بود، گفت: خدا را شکر شرایطم بهتر است و روز به روز با تمرینات بهتر هم خواهد شد.

کد خبر 6089334

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • چه تیم‌هایی در جام جهانی باشگاه‌ها 2025 شرکت می‌کنند؟
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری