Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:26:33 GMT

ثبت‌نام مجدد آزمون ارشد پزشکی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۲۲۹۸

ثبت‌نام مجدد آزمون ارشد پزشکی آغاز شد

به گزارش روز شنبه معاونت فرهنگی- دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به دنبال تغییر زمان برگزاری آزمون ارشد رشته‌های گروه پزشکی در سال ۱۳۹۹ به دلیل شیوع بیماری ناشی از کرونا، مرکز سنجش آموزش پزشکی مهلت دوباره ای برای آن دسته از افرادی که به دلایلی هنوز موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبانی که هنوز موفق به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی نشده‌اند، می‌توانند از امروز ۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت ماه جاری نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. همچنین داوطلبان در این بازه زمانی می‌توانند در صورت نیاز نسبت به ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مهلت مجدد که برای ثبت‌نام در آزمون ارشد پزشکی تعیین شده است، تمدید نخواهد شد و داوطلبان باید در این بازه زمانی سه روزه نسبت به ثبت‌نام خود اقدامات لازم را انجام دهند.

برچسب‌ها كارشناسی ارشد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كارشناسی ارشد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور كارشناسی ارشد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور آموزش پزشکی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.   هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت می‌کنند.   آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.   ۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.   گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب برگزار می‌شود.   آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده