Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@15:20:32 GMT

آتش سوزی جنگلوک چابهار خسارت جانی نداشت

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۴۷۶۹

فرماندار چابهار اعلام کرد آتش سوزی در منطقه جنگلوک تلفات جانی نداشت اما به صیادان منطقه خسارت زد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  رحمدل بامری در گفتگو با شبکه خبر محل حریق را منطقه کپری جنگلوک خواند و گفت: پنجشنبه هفته گذشته ۱۸ اردیبهشت حدود ساعت ۱۳:۲۰ دقیقه آتش سوزی در محدوده کپر‌های ساخته شده در اسکله صیادی هفت تیر رخ داد که موجب سوختن ادوات صید، سوخت قایق‌ها و ماهور صیادی شد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت اما خسارت زیادی به صیادان وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این منطقه از چابهار بالغ بر ۷۰ هزار نفر حاشیه نشین در حدود ۱۴ سکونت گاه غیر رسمی و زندگی می‌کنند، ادامه داد:بعد از این حادثه ساعت ۱۴:۴۵ آتش سوزی دیگری در جنگلوک یکی از سکونت‌های غیر رسمی در این منطقه رخ داد و همه نیرو‌های امدادی که ابتدا آتش سوزی در اسکله را اطفاء کرده بودند به منطقه اعزام شدند و حریق را اطفاء کردند.

بامری گفت: خوشبختانه در این آتش سوزی‌ها خسارت جانی نداشتیم، اما به ۳۰ خانوار که در ۱۵ کپر زندگی می‌کردند، خسارت وارد شد و همه کپر‌های آن‌ها در آتش سوخت.

فرماندار چابهار افزود:همه نیرو‌های خدماتی و امدادی در منطقه حضور پیدا کردند و با استقرار چادرهای هلال احمر و کمپ‌های امدادی خسارت دیدگان این حادثه را اسکان دادند و امکانات اولیه را برای آن‌ها برقرار کردند.

فرماندار با بیان اینکه علت این حوادث نشت کپسول گاز و حوادث انسانی غیرعمد بوده، خاطرنشان کرد: به سرعت نسبت به اطفاء حریق اقدام شد و با حضور دستگاه‌های هلال احمر و امدادرسان برای این افراد کمپ ایجاد شده و غذای گرم برای افطار به آن‌ها داده شد. همچنین با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و خیرین کمک‌های دیگری به این خانوار‌ها شده است و سعی می‌کنیم شرایط را هر چه زودتر برای آن‌ها عادی کنیم.

بامری تصریح کرد: همچنین تلاش می‌کنیم هر چه سریعتر با انجام اقدامات مناسب و کمک و همراهی بنیاد مسکن یکبار برای همیشه معضل سکونتگاه‌های غیررسمی را در چابهار برطرف کنیم.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع روستای «پزم تیاب» چابهار بعد از سیل

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • آتش‌سوزی در لنج صیادی چابهار
  • اوضاع روستای «پزم تیاب» چابهار بعد از سیل
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران