Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:15:30 GMT

تخفیف در اجاره بهای خوابگاه ها نداریم

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۶۵۹۵

تخفیف در اجاره بهای خوابگاه ها نداریم

ناصر مطیعی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تخفیف در اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویان شهریه‌پرداز گفت: موضوع اجاره بهای خوابگاه ها در ایام کرونا، در بخشنامه ای به دانشگاه ها ارسال شده است که به موجب آن دانشجویان به نسبت مدت زمان حضور در خوابگاه اجاره بها پرداخت می کنند و روزهایی که خوابگاه تعطیل بوده، ملزم به پرداخت نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دانشجویانی که اجاره بهای خوابگاه را پرداخت کرده اند به حساب بستانکاری ترم بعد آنها واریز می شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود:  تخفیفی در اجاره بهای خوابگاه ها نداریم الا همان قانونی که از قبل وجود داشته است، این تخفیف در موارد خاصی با تشخیص معاون دانشجویی دانشگاه ها به برخی از دانشجویان اختصاص می یابد.

به گزارش مهر، پیش از این، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به شیوع ویروس کرونا، بخشنامه ای در جهت حمایت از دانشجویان تدوین کرد که به موجب این بخشنامه دانشجویان به نسبت مدت زمان حضور در خوابگاه اجاره بها پرداخت خواهند کرد و روزهایی که دانشگاه و خوابگاه تعطیل بوده است ملزم به پرداخت اجاره بهایی نیستند.

کد خبر 4920652 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه های ایران خوابگاه دانشجویی ویروس کرونا صندوق رفاه دانشجویان ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشگاه ها دانشگاه تهران دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه های ایران سازمان سنجش دانشگاه پیام نور منصور غلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون دکتری تخصصی اجاره بهای خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد

۷ پروژه علمی فناوری با حضور معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، پیش از ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ۷ پروژه شامل آزمایشگاه روانشناسی، فیزیولوژی علوم ورزشی، مرکز نوآوری علوم انسانی و خانه خلاق علوم انسانی، کلینیک حقوق، خانه سلامت، مرکز توانمندسازی اجتماعی و مرکز بین المللی سازی علوم انسانی افتتاح شد.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد تجلیل از اساتید سرآمد کشوری دانشگاه کاشان و عملیاتی شدن خوابگاه متاهلی «خیرساز» در زمینی به مساحت هزار مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به ظرفیت ۱۲۰ دانشجوی مجرد و ۲۴ زوج دانشجوی متأهل در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

کد خبر 750875

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • (ویدئو) اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟
  • اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن تأیید شد
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد
  • از پرداخت بیش از ۴ هزار وام متاهلی به دانشجویان پزشکی تا تاکید بر استفاده دانشگاه‌ها از سند دانشگاه اسلامی