Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیرانداز تیم ملی تپانچه ایران گفت: تعویق المپیک جهانی است و شامل همه می‌شود، پس اگر قرار باشد این وضعیت برای ایران مفید باشد، قطعا برای کشورهای دیگر نیز مفید خواهد بود. بنابراین همه ارتقا سطح آمادگی خواهند داشت و عملا میدان همان خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جواد فروغی، تیرانداز تیم ملی تپانچه، در خصوص روند تمرینات خود در قرنطینه در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: تمریناتی که ما در خانه انجام می‌دهیم و از طریق فضای مجازی با مربیان تیم ملی در ارتباط هستیم، به صورت خشک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات خشک در حالت عادی یکی از پایه‌های تمرینی در تیراندازی است. وقتی که در فدراسیون هم کار می‌کردیم، تمرین خشک یکی از پایه‌های اصلی بود هم به عنوان گرم کردن و هم به این عنوان که ورزشکار جدا از نتیجه فقط به اجرا فکر می‌کند، برهمین اساس تاثیر خوبی بر روند بهبود وضعیت تیراندازی دارد.

وی افزود: اگر قرار باشد تمرینات خشک از یک حدی بگذرد، چون تیرانداز را از فضای واقعی خارج می‌کند، می‌تواند مضراتی نیز داشته باشد. از آن‌جایی که ورزشکار نتیجه کار خود را به صورت عددی نمی‌بیند، متوجه اشتباهات خود نمی‌شود و ایرادها در تمرین خشک مرتبا تکرار می‌شود. احتمال این وجود دارد که آن ایرادها تثبیت شود و این موضوع برای ورزشکار خطرناک است. همانطور که تمرین خشک برای ورزشکاران باارزش است، اگر از یک حدی بگذرد می‌تواند خطرناک باشد.

فروغی اظهار داشت: تعویق یک ساله المپیک مانند تیغ دولبه است، بعضی‌ها به آن مانند فرصت نگاه می‌کنند و برخی هم به عنوان تهدید. من به دلیل شرایط کاری که دارم، باید همانگی‌های زیادی را انجام می‌دادم تا در اردوهای تیم ملی فدراسیون حضور داشته باشم. به همین دلیل برای من خوب نبود و واقعا از این موضوع ناراحت شدم چون تمام انرژی خود را گذاشته بودم تا به مرداد ماه برسم و وضعیت آمادگی بسیار خوبی داشتم، حتی می‌توانستم به نوعی مدعی باشم.

تیرانداز تیم ملی تپانچه در پایان گفت: کسانی نیز هستند که فکر می‌کنند اگر زمان بیشتری داشته باشند، می‌توانند با آرامش بیشتر خودشان را به آن سطح از آمادگی برسانند. در کل اگر بخواهیم جامع‌نگرتر باشیم، این شرایط جهانی است و شامل همه می‌شود، پس اگر قرار باشد این وضعیت برای ایران مفید باشد، قطعا برای کشورهای دیگر نیز مفید خواهد بود. بنابراین همه ارتقا سطح آمادگی خواهند داشت و عملا میدان همان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی تپانچه المپیک 2020 توکیو جواد فروغی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان که اردوهای آماده‌سازی خود را از 18 فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده بود، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.
بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور 18 بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه 14 اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

دیگر خبرها

  • طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببر‌های درنده (فیلم)
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • حمل خطرناک کمد با موتورسیکلت (فیلم)
  • تشخیص سه سرطان خطرناک فقط با یک نمونه خون (فیلم)
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • مارسلو وارد ایران شد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مارسلو به تیم ملی والیبال ملحق شد
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد