Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شیوع بیماری کرونا در اراضی اشغالی سبب فرو ریختن نظام درمانی این رژیم شده و نگرانی‌ها در مورد افزایش شمار بیماران در موج بعدی را تشدید کرده است. تاریخ انتشار: 13:56 - 20 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۹۲۸۶ خبرگزاری میزان - شیوع بیماری «کرونا» در اراضی اشغالی، رژیم صهیونیستی را با مشکلات زیادی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، بهداشتی و اجتماعی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش «هاآرتص، تایمز اسرائیل و جروزالم پست»، جدیدترین اخبار کرونایی از رژیم صهیونیستی عبارتند از:
- براساس جدیدترین آمار‌ها از اراضی اشغالی، تاکنون ۱۶ هزار و ۴۴۴ نفر به بیماری «کرونا» مبتلا شده اند و ۲۴۵ نفر نیز جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند.
- سیستم درمانی و پزشکان رژیم صهیونیستی به شدت در مورد موج دوم شیوع کرونا در اراضی اشغالی نگران هستند.   براساس گزارش‎ها، مقام‌های پزشکی و درمانی رژیم صهیونیستی می‌گویند موج بعدی شیوع کرونا در اوایل زمستان و همزمان با فصل شیوع بیماری آنفلوآنزا آغاز می‌شود.  بیشتر بخوانید:  رای دیوان عالی رژیم صهیونیستی به صلاحیت نتانیاهو برای تشکیل کابینه آنها در مورد افزایش شمار مبتلایان به این دو بیماری و ناتوانی سیستم درمانی رژیم صهیونیستی برای مقابله با آن ابراز نگرانی کرده و می‌گویند «احتمال فرو ریختن سیستم بهداشتی اسرائیل در موج دوم کرونا وجود دارد؛ چرا که اسرائیل در یک زمستان معمولی نیز فضای کافی برای پذیرش بیماران نداشته و آن‌ها ناچارا در راهرو‌ها بستری می‌شوند.»
براساس آمارها، رژیم صهیونیستی از لحاظ کادر درمان و پزشکی با مشکلات زیادی مواجه است و از کمبود نیرو رنج می برد.
همچنین گزارش‎ها نشان می‎دهند آمار بالای سالمندان در میان قربانیان کرونا در اراضی اشغالی، نگرانی مقام‎های رژیم صهیونیستی را در پی داشته است.   تقریبا ۹۷ درصد قربانیان کرونا در اراضی اشغالی افراد بالای ۶۰ سال و ۱۰ درصد آن‌ها افراد بالای ۹۵ سال بودند.
انتهای پیام/  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو کرونا در اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی

منابع خبری از عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی و زخمی شدن دستکم یک نظامی رژیم اشغالگر خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،رسانه های عبری از عملیات ضد صهیونیستی در باب الساهره در قدس اشغالی خبر دادند.

یک شهید در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

به گفته این رسانه ها، دستکم دو نفر در این عملیات که با استفاده از چاقو صورت گرفته، زخمی شده اند. عامل این عملیات شهادت طلبانه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

رسانه های عبری به زخمی شدن یک نظامی رژیم صهیونیستی در این عملیات اعتراف کردند. به گزارش این رسانه ها، یک نیروی پلیس 30 ساله رژیم صهیونیستی از ناحیه سر زخمی شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • ادعای کاخ سفید؛ اسرائیل پذیرفته که قبل از حمله به رفح، نگرانی‌های آمریکا را در نظر بگیرد
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری