Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@08:16:59 GMT

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در رزن

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۹۲۸۸

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در رزن

سردار بخشعلی کامرانی صالح روز شنبه در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت پرونده شکایتی مبنی بر وقوع یک فقره کلاهبرداری در شهرستان رزن، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان رزن قرار گرفت.

وی ادامه داد: در جریان بررسی‌ها مشخص شد، متهم در قالب تاسیس شرکت و فروش سهام، از مالباختگان در سطح شهرستان های رزن و همدان کلاهبرداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، محل اختفای این متهم در شهرستان رزن شناسایی و وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و مشخص شد، در شهر همدان نیز با استفاده از فروش صوری سهام یک شرکت، از ۸۰ نفر کلاهبرداری کرده است.

سردار کامرانی صالح با اشاره به این که مبلغ کلاهبرداری این متهم حرفه ای فقط در شهرستان رزن مبلغ افزون بر ۱۳ میلیارد تومان است گفت: تحقیقات پلیسی در این زمینه همچنان ادامه دارد.

کشف سیگار قاچاق در کبودراهنگ

فرمانده انتظامی کبودراهنگ گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین کنترل مسیرهای اصلی این شهرستان به یک دستگاه خودرو پراید که از سمت استان‌های غربی به مرکز کشور در حال تردد بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ مجید گلی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲۴۹ هزار و ۵۰۰ نخ سیگار قاچاق و بدون مجوز کشف کردند و یک متهم در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارقان موتورسیکلت در اسدآباد

فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی اسدآباد قرار گرفت.

سرهنگ افشین یاری افزود: با تشکیل تیم های ویژه و با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، یک سارق در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شد.

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی های فنی و پلیسی، به سرقت پنج دستگاه موتورسیکلت با همدستی فرد دیگری اعتراف کرد و با راهنمایی سارق، همدست وی و ۲ خریدار اموال مسروقه که با آن ها همکاری داشتند دستگیر و از مخفیگاه آنان، پنج دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی اسدآباد با اشاره به این که متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، از راکبان موتورسیکلت خواست در نگهداری از وسائط نقلیه خود بیشتر مراقبت کنند.

توقیف محموله شترمرغ های قاچاق در بهار

فرمانده انتظامی بهار گفت: ماموران یگان امداد در اجرای برنامه های پیشگیرانه و کنترلی در مقابله با پدیده قاچاق حین کنترل مسیرهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیونت مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ بزرگعلی نوری افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۱۴ قطعه شتر مرغ قاچاق و بدون مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان این که این محموله از استان های غربی بارگیری و به قصد ورود به استان همدان حمل می شد، بیان کرد: ارزش ریالی این محموله برابر نظر کارشناسان ۴۰ میلیون تومان برآورد شده است.

کشف چوب جنگلی قاچاق 

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان ملایر مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد، حین کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ محمد باقر سلگی اضافه کرد: در بازرسی از این کامیون، ۶ تن چوب جنگلی قاچاق و بدون مجوز حمل به ارزش ۲۰ میلیون تومان کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

وی گفت: برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان از جمله قاچاق چوب های جنگلی، به عنوان یکی از سرمایه های منابع طبیعی و ثروت ملی در دستور کار قرار دارد. 

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی همدان رزن همدان کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رزن همدان کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا کالای قاچاق رزن همدان کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا کالای قاچاق فرمانده انتظامی مرجع قضائی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی لامرد گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام بررسی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ ، مشکوک شدند  و آن را برای بررسی متوقف کردند.
محسن لشکری افزود: ماموران انتظامی لامرد از این خودرو، ۱۳ راس گوسفند قاچاق کشف و راننده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی لامرد بیان کرد: کارشناسان ارزش ۱۳ راس گوسفند قاچاق را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران