Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@10:47:51 GMT

«مواسات و همدلی» آلام قشر آسیب‌دیده را کاهش داد

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۸۹۳۴۲

«مواسات و همدلی» آلام قشر آسیب‌دیده را کاهش داد

امام جمعه بندرعباس گفت: مواساتی که در استان هرمزگان اتفاق افتاد، یک اتفاق بسیار ارزشمند بود چراکه مردم عزیز ما با حضور در صحنه و همراهی مسؤولان، آلام قشر آسیب‌دیده را کاهش دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در حاشیه دومین مرحله از طرح مواسات و همدلی در مسجد جامع بندرعباس اظهار داشت: به‌حمدالله این رزمایش همدلی و مواسات توانست همه مردم عزیز ما را در کنار دولت و مسؤولان قرار دهد و یک حرکت بسیار مبارک و بدیع خلق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مواساتی که در استان هرمزگان اتفاق افتاد، یک اتفاق بسیار ارزشمند بود چراکه مردم عزیز ما با حضور در صحنه و همراهی مسؤولان، آلام قشر آسیب‌دیده را کاهش دادند.

امام جمعه بندرعباس گفت: ما امروز شاهد یک نوع حضور مؤمنانه همه مردم، دستگاه‌ها و نهادها در مسئله مبارزه با ویروس کرونا و کم کردن آلام و رنج‌های همه کسانی که به نوعی از این حادثه کرونا آسیب دیدند، هستیم.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده تصریح کرد: ما امروز در روز ولادت کریم اهل بیت که در کشور یک مانوری در واقع برگزار می‌شود، شاهد یک مرحله جدید دیگری از کمک‌های نهادها بودیم و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مطابق همیشه چه در سیل و در حوادث غیر مترقبه استان، امروز هم با اختصاص 32 هزار بسته معیشتی و غذایی به مردم نیازمند در این رزمایش حضور بسیار چشمگیر و مؤثری داشت و کمک‌های مردم عزیز در کنار این‌ها می‌تواند مکمل هم باشند و یک اقدام خداپسندانه‌ای را رقم خواهند زد.

وی ادامه داد: من هم به نوبه خودم از مردم سخاوتمند، از نهادهای حمایتی به‌ویژه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) که توانستند در این حرکت خداپسندانه و همدلی مؤمنانه نقش‌آفرین باشند تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: استان هرمزگان بندرعباس امام جمعه رزمایش مومنانه مردم عزیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۸۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل زارعی کوشا در پی شهادت ستوان دوم جلال اعتماد پیامی صادر کرد، متن این پیام بدین شرح است؛
بسم رب الشهدا و الصدیقین

امروز در سالگرد شهادت امام جعفر صادق علیه السلام خبر شهادت سرباز وطن، ستواندوم جلال اعتماد، که در انجام وظیفه مقدس حفاظت از مرزهای ایران اسلامی در کنار همرزم شهیدش فرزین دلیان در هنگ مرزی بانه مجروح شده بود را دریافت کردیم.

شهادت این جوان برومند نشان از کینه توزی و خباثت عناصر وابسته به جریان منحوس صهیونیستی دارد که امروز درمانده‌تر و آواره‌تر از همیشه با دست زدن به تحرکات کور ضد امنیتی همچنان در منجلاب بی هویتی و استیصال دست و پا می‌زنند که یقیناً نخواهند توانست در انسجام ملی و اراده پولادین مردم غیرتمند کردستان در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مرزهای میهن عزیز اسلامی مان خللی ایجاد کنند.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف استان کردستان شهادت این مرزبان دلاور را به فرمانده معظم کل قوا، خانواده‌های معظم شهدا و نیروهای مسلح، به ویژه به مردم شهید پرور شهرستان قروه و نیز به خانواده داغدار و همسر و دختر خردسال این شهید عزیز تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان برای روح آن عزیز علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر خواستارم.

همچنین از وزارت امور خارجه و دستگاه‌های مربوط انتظار می‌رود که با جدیت، این جنایت را پیگیری نموده و اقدامات لازم را برای محکومیت و پاسخگو کردن عاملین این اقدامات به عمل آورند.

گفتنی است؛ شامگاه چهارشنبه بر اثر تیراندازی گروهک‌های معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه، علاوه بر شهادت سرباز وظیفه «فرزین بلیان»، ۲ سرباز وظیفه و یک نیروی کادر نیز مجروح شدند که برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 6096450

دیگر خبرها

  • آغاز نقشه برداری واحدهای آسیب دیده از حریق امامزاده ابراهیم
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • دسته‌روی مردم بندرعباس در عزای امام صادق (ع)
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • بیداری انسانی در جهان در حال گسترش است
  • دولت گرفتاری اقتصادی مردم را کاهش دهد‌
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان