Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@00:22:55 GMT

۹ پروژه ورزشی به زودی در استان مرکزی به بهره برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۹۷۸۷۵

۹ پروژه ورزشی به زودی در استان مرکزی به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: با حضور وزیر ورزش و جوانان ۹ پروژه عمرانی ورزشی در سطح استان مرکزی که هم اکنون پیشرفت بالای ۹۰ درصدی دارند، ظرف چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

عابد حقدادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد:  ۹ پروژه ورزشی به زودی در استان مرکزی  با صرف هزینه ای معادل ۵۰۰ میلیارد ریال با حضور ورزش به بهره برداری می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پیش‌بینی شده تعدادی از این پروژه ها که در شهرستان‌های ساوه و زرندیه قرار دارد، در نیمه دوم خرداد ماه افتتاح شود و در اختیار جامعه ورزش دو شهرستان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: پروژه های دو شهرستان مذکور شامل سالن طبقاتی زرندیه، زمین چمن فجر ساوه، زمین چمن مصنوعی فجر ساوه، زمین زمین چمن مصنوعی وَرده و سالن ورزشی بخش خصوصی در ساوه می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به پروژه های مورد افتتاح و بهره‌برداری در شهرستان های دیگر استان خاطرنشان ساخت: سالن ۱۲ هزار نفری شهرستان محلات به عنوان یکی از مهمترین پروژه های ورزشی استان، پیست اسکیت سالن ۲۲ بهمن اراک، سالن ورزشی خسروبیگ، سالن ورزشی جوادیه خمین و سالن ورزشی دستجان در شهرستان فراهان در زمره پروژه های دیگر افتتاحی خواهد بود.

وی اظهار داشت: همچنین پروژه های زمین چمن مطهری خمین، زمین چمن فتح المبین محلات، استخر تفرش و خوابگاه ورزشکاران خمین نیز در ردیف پروژه های تعمیراتی قرار دارد که مورد بازسازی قرار گرفته و در این مدت در اختیار ورزشکاران قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است عملیات تکمیل و آماده سازی ۲۰ مکان ورزشی بازسازی شده در سال گذشته انجام گرفته است. به گفته حقدادی با افتتاح پروژه‌های مختلف یادشده مجموعه پروژه های بهره برداری شده از سه سال گذشته تاکنون به ۴۰ پروژه خواهد رسید.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی ورزش استان مرکزی جوانان استان مرکزی بهره برداری سالن ورزشی زمین چمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۹۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده