Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر بشیر خالقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در حال حاضر تمامی کشورها با پاندمی کرونا مواجه هستند ، اما باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که ایران در مقایسه با کشورهای اروپایی که هیچ تحریمی ندارند و از امکانات خوبی هم در حوزه سلامت برخوردارند، بسیار خوب عمل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ داروی قطعی برای مقابله با کرونا وجود ندارد، افزود: اگر مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند می‌توان امیدوار به شکست کرونا ویروس و ایجاد بستری امن برای از سرگیری فعالیت‌های اجتماعی بود، در غیر این صورت همچنان باید نگران سلامت جامعه و معیشت مردم کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوط به گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی در معابر اظهارداشت: برای مدیریت مراکز تجمعی در سطح شهر برنامه‌ریزی‌های خوبی شده و مردم هم در نانوایی‌ها، پاساژها، ادارات و دیگر مراکز پر رفت آمد تا حد زیادی این مساله را رعایت می‌کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: به دلیل مشکلات اقتصادی موجود امکان ادامه قرنطینه و تعطیلی مراکز دولتی و کسب و کارها وجود نداشته، از طرفی مردم هم به دلیل همین مشکلات بیش از این امکان خانه ماندن نداشتند، از این رو  باید با این واقعیت روبرو شده و فعالیت کسب و کارها را در کنار رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی آغاز می‌کردیم.

وی با اشاره با بیان اینکه پرداخت یک میلیون وام در شرایط فعلی دردی از مردم دوا نمی‌کند، افزود: از مردم درخواست می‌کنم تا حد امکان در خانه بمانند ، اما اگر مجبور به خروج از خانه هستند همچنان فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی گرفته و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

نماینده خلخال وکوثر و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مورد انتشار خبری مبنی بر تعدیل پرستاران بیمارستان‌های خصوصی که باعث از دست دادن شغل تعدادی از آنها شده و یا برخی پرستاران را در آستانه بیکار شدن قرار داده ،گفت: بیشتر بیمارستان‌های خصوصی به دلیل شیوع بیماری کرونا و کاهش تعداد جراحی‌های الکتیو و خالی ماندن تخت‌های بیمارستانی با مشکلات اقتصادی مواجه شده و قادر به پرداخت هزینه‌های خود نیستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خلخال بشیر خالقی علائم کرونا بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خلخال بشیر خالقی علائم کرونا بهداشت و سلامت ویروس کرونا خلخال بشیر خالقی علائم کرونا بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۹۰۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند

به گزارش جماران؛ ​جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه گفت انتظار می‌رود چند کشور اروپایی تا پایان ماه مه میلادی کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

جوزپ بورل این اظهارات را در نشست مجمع جهانی اقتصاد که در ریاض برگزار می‌شود مطرح کرد. 

در حال حاضر از میان 27 کشور عضو اتحادیه اروپا تنها هشت کشور، فلسطین را به عنوان کشور مستقل به رسمیت شناخته‌اند. این کشورها عبارتند از: لهستان، بلغارستان، مجارستان، جمهوری چک، اسلواکی، سوئد و قبرس. 

در ماه‌های گذشته کشورهای ایرلند، اسپانیا، اسلوونی و مالت آمادگی خودشان را برای پیوستن به این 8 کشور اعلام کرده‌اند. 

با وجود این، اتحادیه اروپا به عنوان یک نهاد کشور فلسطین را به رسمیت نشناخته است. برخی از مهم‌ترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله آلمان و فرانسه معتقدند که به رسمیت شناختن فلسطین تنها از رهگذر مذاکرات بر سر راهکار دو دولتی قابل حصول خواهد بود.

دیگر خبرها

  • کارفرمایان باید حقوق و عزت کارگر را رعایت کنند
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی